جستجو

گزارش خبری و تصویری از همایش توانمندی های ازن در صنعت مرغداری در کانون انصار (دی ماه ۹۳)

مقدمه

در تاریخ دی ماه ۱۳۹۳ به منظور ارتقای علمی و استفاده از به روز ترین روش های کاربردی در صنعت مرغداری که می تواند در حذف آلودگی ها اثر گذار عمل نماید، همایشی با عنوان آشنایی با کاربردهای اکسیژن فعال (ازن) در صنعت مرغداری در کانون انصار واقع در تهران برگزار گردید.

 

در ابتدا می توانید ویدیو مختصری را از همایش برگزار شده مشاهده نمائید.

 

حاضرین

در این همایش از روسا اتحادیه های مرغداری با همکاری مدیر کل تعاونی ها ی وزارت تعاون و همچنین فعالان بزرگ این صنعت در کل کشور حضور داشتند.

 

شروع مراسم

آقای دکتر علی واهب نیا (دبیرهمایش)  پس از تلاوت قرآن و سرود ملی کشورمان جهت مدیریت و همچنین بیان توضیحاتی در جایگاه حاضر شدند.

ایشان ضمن تشکر از حضور مدعوین در همایش توانمندی های ازن در صنعت مرغداری ، در خصوص وضعیت این صنعت در کشور توضیحاتی را ارائه نمودند.

آقای دکتر علی واحب نیا در خصوص ویژگی های این روش در صنعت مرغداری و همچنین رقابت کشورهای همسایه در خصوص پیشرو و پیشتاز بودند آنان در صنعت مرغداری سخنرانی را ایراد نمودند همچنین درخصوص رزومه سخنرانان این همایش و فعالیت‌های سایت تحقیقات و اطلاعات ازن در زمینه های عمومی، صنعتی و پزشکی جهت شناخت بیشتر حاضرین توضیحاتی ارائه نمودند.

 پس از اتمام بخش اول سخنرانی آقای دکتر علی واهب نیا از آقای دکتر ارسطو سعید که تجارب فراوانی در خصوص کاربرد های ازن در زمینه های سلولزو چگونگی استفاده از تکنولوژی ازن در مبارزه با آلودگی و صنعت مرغداری تخصص دارند ایشان را برای سخنرانی به جایگاه دعوت نمودند تا توضیحاتی را در خصوص کاربرد های اوزون در صنعت مرغداری ارائه نملید .  آقای دکتر ارسطو سعید در خصوص ژنراتور های ازن و نحوه تولید آن و همچنین چگونه این ماده حیاتی و طبیعی می‌تواند آلودگی ها را از بین ببر توضیح داده و مهم تره این که می‌توان باعث کاهش تجمع  میکروارگانیسم ها خطرناک شد اطلاعات بسیار خوبی را ارائه دادند

 

دکتر-ارسطو-سعید همایش-مرغداری-3

 

پس از اتمام سخنرانی آقای دکتر ارسطو سعید ، آقای دکتر علی واهب نیا با بیان رزومه کاملی از فعالیت های آقای وحید میرزا آقایی به عنوان محقق و پژوهشگر ازن از ایشان دعوت کردند تا برای سخنرانی در جایگاه حاضر شوند . آقای وحید میرزاآقایی پس از تشکر و قدردانی از حاضرین و مسئولینی که شرایط را برای راه اندازی این همایش فراهم کردند ، چگونگی آشنایی خود با این روش به عنوان مقدمه مطرح و در ادامه موارد زیر را تا زمان شروع پرسش و پاسخ برای حاضرین سخنرانی نمودند.

۱٫مکانیسم عملکرد این روش

۲٫توضیح یک نمونه از طبیعت

۳٫قانون طلایی اکسیژن فعال

۴٫کاربردهای شخصی و فردی این روش

۵٫توضیحاتی کوتاه در خصوص کاربردهای درمانی

۶٫مزایا و ویژگی های این روش در صنعت مرغداری

۷٫نحوه استفاده این روش در صنعت مرغداری

 

پس از سخنرانی آقای وحید میرزاآقایی بخش پایانی که بخش پرسش و پاسخ بود آغاز گردید و حاضرین سوالات خود را مطرح و آقای وحید میرزاآقایی به سوالات آنان پاسخ داد و همایش پایان یافت .

همایش-مرغداری همایش-مرغداری-2

 

 

لیست همایش ها و سمینارهای برگزار شده

 

 

 

ریپورتاژ خبری همایش مرغداری دی ماه ۹۳

دپارتمان برگزاری همایش سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب