جستجو

گزارش خبری تصویری همایش بهمن ۹۵ در پژوهشکده جهاد دانشگاهی تهران

گزارش خبری و تصویری از همایش توانمندی های خانواده اکسیژن (ازن) در بهبود و سلامت زندگی (۹۵/۱۱/۱)

به منظور ارتقای علمی کارشناسان و پزشکان و علاقمندان در خصوص نقش ازن در عرصه خدمات پزشکی و غیر پزشکی همایش آشنایی با ارسال در تاریخ ۱ بهمن ۱۳۹۵ در سالن همایش جهاد دانشگاهی در تهران برگزار شد.

 

در ابتدا می توانید ویدیو مختصری را از همایش برگزار شده مشاهده نمائید.

 

همایش با پخش آیاتی از قرآن کریم آغاز و پس از آن سرود ملی پخش شد.

پژوهشکده جهاد دانشگاهی

همایش-ازن

در این همایش سخنرانان در خصوص موضوعات زیر به انتقال یافته ها و تجربیات خویش پرداخته که  خلاصه از آن به شرح زیر ارائه می شود :

 

آقای دکتر واهب نیا به عنوان  دبیر اجرایی همایش  خلاصه ای از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری همایش را برای حاضرین ارائه کردند

 

دکتر واهب نیا

واهب-نا

 

آقای افشار مجری سابق خبری صدا و سیما در خصوص تجربیات شخصی خویش مطالبی را برای حاضرین مطرح نمود و در خصوص بهره گیری ازن در زندگی سالم پیشنهاداتی را مطرح کردند.

افشار

 

آقای دکتر فریدونی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در خصوص موضوع سرطان و ازن سخنرانی نمودند و تجربیات شخصی برای علاقمند سخن گفتند.

 

دکتر-فریدونی-1

 

 

آقای دکتر مشتاقی متخصص زخم نیز در خصوص کاربردهای ازن در ضعف و درمان آن سخنرانی و تجربیات خویش را در این خصوص گفتند.

دکتر-مشتاقی

پس از دکتر مشتاقی آقای وحید میرزاآقایی مدیر سایت تحقیقات و اطلاعات ایران در خصوص اقدامات و تلاش های خود در مدت ۱۸ سالی که در این حوزه فعالیت می‌کنند سخنرانی کردند و از کاربردهای این روش  در کاربرد های پزشکی و غیر پزشکی صحبت کردند.

وحید-میرزاآقایی وحید-میرزاآقایی-2

 

همچنین بعد از سخنرانی آقای وحید میرزاآقایی پذیرایی انجام شد و افراد حاضر در همایش در هنگام پذیرایی به بحث و گفت و گو و تبادل نظر پرداختند و در این فاصله بروشورها و مطالب آموزشی در خصوص موضوع ازن که توسط شرکت گاردینا تهیه شده بود توزیع شد.

 

پذیرایی پذیرایی-2

پذیرایی-3 همایش-1

 

 

در بخش دوم همایش آقای دکتر شهرامی متخصص بیماریهای عفونی از کاربردهای اتم اکسیژن فعال یا اوزون در بهبود درد و مفاصل و سونای ازن سخنرانی کردند.

 

دکتر-شهرامی

 

پس از اتمام سخنرانی آقای دکتر شهرامی آقای  وحید میرزاآقایی مجدد در جایگاه سخنرانی حاضر شدند و در خصوص آشنایی با تجهیزات ازن و کاربردی کردن این روش صحبت کردند.

وحید-میرزاآقایی-3 وحید-میرزاآقایی-4

 

ضمنا در انتهای همایش سخنرانی در میز پرسش و پاسخ حاضر شدند و به پاسخگویی به سوالات حاضرین در خصوص موضوعات پرداخته شده پاسخ دادند  که این بخش به مدت یک ساعت به طول انجامید.

میز استادان همایش

پرسش 3

پرسش 1پرسش-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 پس از اتمام همایش از کارشناسان و سخنرانان تصاویری به عنوان یادگاری گرفته شد و در انتهای همایش حاضرین با سخنرانان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

عکس یادگاری همایش ازن

 

 

لیست همایش ها و سمینارهای برگزار شده

 

 

ریپورتاژ خبری همایش یک بهمن نود و شش

دپارتمان برگزاری همایش سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب