جستجو

گزارش خبری تصویری همایش آذرماه ۹۶ در فرهنگسرای شفق

گزارش خبری و تصویری از همایش توانمندی های ازن (۹۶/۸/۱۱)

به منظر ارتقای علمی و فرهنگ سازی این روش بار دیگر همایش آشنایی با توانمندی های اکسیژن فعال یا ازن در تاریخ ۲۶ آذر ۹۶ برگزار گردید.

در این همایش که با همکاری فرهنگسرای شفق برگزار گردید حدود ۱۵۰ نفر از علاقه مندان ، کارشناسان و اساتید حضور پیدا کردند.

در ابتدا می توانید ویدیو مختصری را از همایش برگزار شده مشاهده نمائید.

 

همایش با تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد و مجری برنامه جهت مدیریت همایش در جایگاه سخنرانی حاضر شد.

عکس-شماره-1

عکس-شماره-4

موضوعات مجری برنامه

پس از قدردانی از حاضرین مجری همایش فرآیند همکاری مجموعه گاردینا با مجموعه سایت تحقیقات و اطلاعات ازن را توضیح داده و سپس حاضرین را در خصوص تکمیل فرم های ارزشیابی راهنمایی نمود و سپس نحوه برگزاری همایش را توضیح داد ، در ادامه به دلیل حضور جناب آقای قاسم افشار (مجری خبری شبکه یک صدا و سیما) از ایشان تقاضا شد تا سخنانی در این راستا از تجربیات خودشان برای حضار سخنرانی نمایند .

پس از پایان سخنان ایشان مجری مجددا به جایگاه آمده و از آقای وحید میرزاآقایی (محقق و پژوهشگر ازن) جهت شروع سخنرانی خود به جایگاه دعوت به عمل آورد.

عکس-شماره-2عکس-شماره-5

 

آقای مهندس وحید میرزاآقایی پس از ذکر مقدماتی در سخنرانی خود مبنی بر رزومه و سابقه فعالیت خود در خصوص نحوه عملکرد و مکانیسم این روش با ذکر یک مثال طبیعی شروع به سخنرانی نمودند. به طوری که پس از حدود ۹۰ دقیقه سخنرانی ، شرایط برای ورود به بخش دوم همایش فراهم آورد.

در بخش دوم همایش با هماهنگی و مدیریت مجری برنامه بخش پرسش و پاسخ با توجه به سوالات حاضرین شروع گردید. به طوری که آقای وحید میرزاآقایی از حاضرین تقاضا کردند دوستانی که سوال دارند می توانند حضور داشته و سوالات خود را مطرح نمایند.

البته با توجه به کمبود وقت تا حد قابل رضایتی به سوالات متقاضیان پاسخ داده شد و در پایان همایش پکیج های اطلاعاتی در بین حاضرین توضیع شد و پذیرائی نیز از حاضرین به عمل آمد.

عکس-شماره-3عکس-شماره-6

 

لیست همایش ها و سمینارهای برگزار شده

 

 

ریپورتاژ خبری همایش بیست و ششم آذر ۹۶

دپارتمان برگزاری همایش سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب