جستجو

آیا بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه ها برای ازن تراپی ( ازن درمانی ) شامل می شود؟

موقعیت خدمات بیمه ای ازن تراپی (ازن درمانی)  در کشور

امروزه ازن تراپی به عنوان یک روش درمانی و مکمل در جامعه پزشکی در جهان بسیارکاربردی و اجرایی میباشد که اکنون بیش از ۵۰ کشور در جهان به صورت رسمی ازاین روش استفاده می کنند و درمان های بالینی آن تحت پوشش بیمه قرار دارند . جالب است بدانید این روش درمانی (ازن درمانی) در بدترین شرایط ۴۰ درصد بیماری ها را پوشش درمانی می دهد که در کشورما اکنون در تخصص های درد ، مفاصل و درمان زخم های ساده تا پیشرفته و در مواردی در خصوص درمان های سیستمی و مزمن استفاده می شود .

با توجه به اینکه هنوز این روش در کشور رسمی نشده است ، اما فرآیند منع قانونی نیز ندارد این راهکار درمانی بسته به تخصص ها و اختیارات درمانگر می تواند از خیلی  اثرات عالی ازن درمانی مانند پالایش و ضدعفونی و کنترل عفونت و … استفاده شود . از طرفی این روش در یک شرایط بلا تکلیف و نامشخص می باشد که در حال سیر تکامل خود در فرآیند درمانی می باشد که از مراحل رشد آن مشخص شدن امکان استفاده از خدمات بیمه ایی از جمله بیمه تامین اجتماعی در خصوص ازون تراپی است .

 

وضعیت ازن تراپی در نرخ گذاری و خدمات دیگر بیمه ها چگونه است ؟

به همین منظور طی بررسی های انجام شده در خصوص روند پوشش بیمه ای برای ازن درمانی  به شکل زیر مسیر خود را طی کرده است . نرخ گذاری تزریق برای تخصص های درد و مفاصل در کتاب خدمات ارزش نسبی پزشکی با مبلغ  ۱۱k تعیین شده است. همچنین خدمات درمانی نیروهای مسلح  طی کمسیون درون سازمانی خود این درمان را در شرایط پوشش بیمه ای قرار داده است ، که امیدوار هستیم خدمات بیمه ای دیگر نیز مانند بیمه تامین اجتماعی امکان استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی را نیز فرآهم آورد . به همین منظور با توجه به  موضوع مطلب ، هنوز تصمیم گیرندگان بیمه تامین اجتماعی در این خصوص تصمیمی اتخاذ نکرده اند .

 

هزینه اوزون تراپی

 

جهت اطلاع بیشتر در خصوص هزینه و قیمت های ازن تراپی ( ازن درمانی ) می توانید   اینجا   کلیک کنید

 

 

گرد آوری و تنظیم:

عنوان مطلب : آیا بیمه تامین اجتماعی و سایر بیمه ها برای ازن تراپی شامل می شود ؟

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

تاریخ نوشتن این مطلب : بیست و چهارم اردیبهشت نود و هشت

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب