جستجو

طریقه مصرف روغن سیاه‌ دانه برای کاهش وزن و لاغری به چه صورت است؟

خواص و فواید روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه (انگلیسی: Nigella Sativa) برای مزایای بیشمار خود مشهور است. یکی از مزایای این دانه اعجاب انگیز، اثر آن بر روی کاهش وزن و لاغری است.

در دوره رونق مکمل ها، به علت محدودیت های اعمال شده توسط FDA، یافتن چیزی که هم سالم باشد و هم سودمند کاری دشوار است. همه ما تبلیغاتی را مشاهده کرده ایم که ضمانت می کند در عرض ۲ هفته، وزن شما ۲۰ پوند کاهش یابد. چه خوب می شد اگر اینقدر ساده بود.

خوشبختانه شما فردی باهوش هستید و می دانید که کاهش وزن و لاغری نیازمند سختکوشی، استمرار و رژیم غذایی مناسب است. تمام این عناصر باید در زندگی شما به تعادل درستی برسند تا بتوانید به تناسب اندام دست یابید.

حتی اگر شما فردی نیستید که دائم به باشگاه بروید و از مکمل های غذایی، پروتئین لبنیات، آمینواسیدهای شاخه‌دار، روغن ماهی و سایر ویتامین ها و مواد مغذی استفاده کنید، باز هم باید ویتامین و مواد معدنی به بدن خود برسانید تا تعادل در سیستم شما برقرار گردد.

تنها مشکل موجود در این میان، تعداد مکمل هایی است که یک نفر می تواند استفاده کند. بنابراین به جای خرید مکمل های زیاد، فرد باید بهترین مکمل هایی را که می تواند باعث سلامتی بدن شود پیدا کند.

 

پیشنهاد

یکی از کاربردهای بی نظیر ازن که در کشورهای برجسته و اروپایی از آن استفاده می شود ،کاربرد فوق العاده ازن در کنترل و درمان چربی و چاقی می باشد ، که استفاده از آن بدون هیچ گونه عوارضی صورت می پذیرد .

به همین منظور شما می توانید با مطالعه مطالب این لینک علاوه بر آشنایی با نحوه استفاده این روش در رفع چری و چاقی با دیگر توانمندی های بی نظیر ازن یا اکسیژن فعال در بهبود و سلامت زندگی آشنا شوید .

مقالات مرتبط

 

 

همایش-رایگان-آموزشی

اینگونه بنگرید که اگر شما فقط بتوانید تعداد اندکی خوراکی انتخاب کنید، کدام خوراکی ها را برمی گزینید و چرا؟ پرسیدن این سوال از خودتان باعث می شود در مسیر درست حرکت کنید. بسیاری از افراد این حقیقت را نادیده می گیرند که شما همان چیزی هستید که می خورید و استمرار نادیده گرفتن این موضوع می تواند شما را در مسیر خطرناکی قرار دهد.

ندانستن اینکه شما چه چیزی می خورید و چرا، ریشه بسیاری از رژیم های غذایی ناسالم است.

روغن سیاه دانه نه تنها برای درمان لخته شدن خون معروف است بلکه به لاغری نیز کمک می کند. سیاه دانه بیش از ۲۵۰ ویتامین و مواد مغذی شامل امگا۳ دارد. بنابراین ارزش مکملی نظیر روغن سیاه دانه بیشتر از اثرگذاری و قدرت اکثر مکمل ها است.

نتایج مقاله منتشر شده در وب سایت کتابخانه انستیتو ملی سلامت درباره اثرات روغن سیاه دانه بر کاهش وزن تبدیل به موضوعی جذاب برای مطالعه خواهد شد. بهترین بخش ماجرا این است که نه تنها این دانه شگفت انگیز به کاهش وزن کمک می کند بلکه باعث درمان بیماری های ناشی از چاقی نظیر بیماری قلبی، دیبات، سکته، اختلال تنفس در خواب، آرتروز و … می شود.

عکس های زیادی از افراد، قبل و بعد از استفاده از روغن سیاه دانه وجود دارد که می توانید آن را در گوگل جستجو کنید.

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای درمان چاقی

سیاه دانه را چگونه بخوریم ؟

دم کرده یا دمنوش سیاه دانه

ممکن است بلع روغن سیاه دانه برای برخی افراد اندکی دشوار باشد لذا ما دستورالعملی برای آن ایجاد کرده ایم:

  • یک قاشق چای خوری روغن سیاه دانه را با اندکی (۱ تا ۲ قاشق چای خوری) عسل ترکیب کنید.
  • یک قاشق چای خوری روغن سیاه دانه و یک قاشق چای خوری عسل و دارچین را با یک فنجان آب ترکیب کنید (برای ترکیب بهتر از آب با دمای اتاق استفاده کنید).

سیاه-دانه-و-روغن-سیاه-دانهروغن سیاه دانه به علت اثرات خود بر روی بیماری های التهابی، نه تنها با اثرات چاقی مبارزه می کند بلکه به افراد برای کاهش وزن و دستیابی به بهینه ترین حالت سلامتی کمک می کند. نتایج مقاله فوق الذکر به بسیاری از افراد برای یافتن راه حلی برای مشکلات معمول کمک کرده است. با گسترش دانش و اطلاعات سودمند، ما امیدوار هستیم که روغن سیاه دانه بتواند تبدیل به مکملی اساسی برای همگان شود.

روغن سیاه دانه و کاهش وزن به چه شکلی به هم مرتبط هستند؟

کاهش وزن از طریق خواص درمانی و پیشگیرانه روغن سیاه دانه که سیستم ایمنی بدن شما را هدف قرار می دهد با آن در ارتباط است و آن را تبدیل به مکملی برای مصارف و اهداف مختلف می کند.

مطالعات زیادی در خصوص تاثیر سیاه دانه بر روی کاهش وزن انجام شده است. زمانی که برنامه ای را برای کاهش وزن خود انتخاب می کنید، با پزشک خود مشورت نمایید و تمام قدم های مناسب برای تکمیل آن برنامه را بردارید که شامل تحقیق بر روی چیزهایی که می توانند کمک کننده باشد می شود.

ما پیشنهاد می کنیم خودتان درباره خواص شگفت انگیز سیاه دانه مطالعه کنید زیرا این مقاله فقط بخش اندکی از آن را معرفی می کند. اگر شما با کاهش سایز خود دست و پنجه نرم می کنید، پیشنهاد ما این است که استفاده از روغن سیاه دانه را مدنظر داشته باشید.

گرد آوری و تنظیم مقاله

برگرفته از وبسایت diamondherbs.co

واحد ترجمه سایت

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب