جستجو

آیا مالیدن روغن زیتون به دستگاه تناسلی جهت رفع تبخال تناسلی مفید است؟

آیا می توان از روغن زیتون برای درمان تبخال دستگاه تناسلی استفاده کرد؟

آیا می دانید ۹۰% افرادی که رابطه جنسی فعالی دارند در معرض این عفونت یعنی تبخال تناسلی قرار می گیرند؟ خبر تعجب آور دیگر این است که اکثر افراد حتی از وجود تبخال مطلع نمی شوند زیرا هیچ نشانه ای وجود ندارد. این امر به این خاطر است که علائم تبخال در هر فردی متفاوت است.

تبخال می تواند به دو شکل دهانی و تناسلی به شما حمله ور شود. هر دوی اینها می توانند منجر به آفت و تبخال در دهان، لب و اندام تناسلی بدن شوند. تبخال تناسلی هم در مردان و هم در زنان از طریق رابطه جنسی با فرد آلوده منتقل می شود. تبخال غالبا شناسایی نمی شود زیرا ویروس به شکل خاموش در سلول های عصبی شما زندگی می کنند و علائمی از خود بروز نمی دهند. بخش تعجب آور این ویروس این است که می تواند به طور مستمر تبخال را بازگرداند.

 

تبخال یک بیماری لاعلاج است. به محض اینکه وارد بدن شما شد، حذف دائمی آن از بدن دشوار خواهد بود. نکته مثبت این است که شما می توانید فعالیت آن و همچنین سایر علائم را به کمک گزینه های موثر درمانی، کنترل کنید. گزینه های بیشماری برای مدیریت و کنترل علائم تبخال وجود دارد. گیاهان دارویی یکی از بهترین گزینه ها برای درمان علائم تبخال هستند.

 

روغن زیتون و تبخال تناسلی

آیا با دیدن این اسم تعجب کردید؟ خب اجازه دهید بگویم که روغن زیتون، بهترین گزینه برای درمان علائم تبخال تناسلی است. روغن زیتون به عنوان درمانی طبیعی برای بسیاری از بیماری ها و اختلالات پوستی شناخته شده است. تبخال تناسلی، شایع ترین بیماری است که با کمک روغن زیتون بر آن غلبه می شود.

برگ های زیتون حاوی ماده ای است که آن را در مقابل انگل محافظت می کند. روغن زیتون به عنوان آنتی اکسیدانی قدرتمند شناخته شده است که برای درمان انواع مختلف ویروس و باکتری مثمر ثمر است. قرص روغن زیتون نیز در بازار موجود است که می توان از آن برای درمان بیماری های مختلف استفاده کرد. تبخال یکی از این بیماری ها است که می توان آن را به وسیله عصاره برگ زیتون شکست داد.

روغن زیتون و تبخال تناسلی ممکن است ترکیب ناخوشایندی به نظر برسد اما روغن زیتون برای تبخال، یک روش فوق العاده برای درمان علائم تبخال است. عصاره برگ زیتون حاوی ترکیبی به نام اولئوروپین است که برای از بین بردن انواع مختلف بیماری ها و عفونت ها از جمله تبخال مورد آزمایش قرار گرفته است. تبخال غالبا زمانی بروز می کند که بدن شما سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشد و شما تحت استرس باشید زیرا در این شرایط، بدن شما پروتئین کافی تولید نمی کند. روغن زیتون قادر به تقویت سیستم ایمنی بدن و تولید پروتئین کافی است که مانع بروز مجدد تبخال می شود.

در تبخال تناسلی، ویروس می تواند منجر به تب بالا و سایر عوارض شود. روغن زیتون با تقویت سیستم ایمنی بدن شما و فراهم آوردن مواد سودمند برای بدن، به کاهش این عوارض مرتبط با تبخال تناسلی کمک می کند. زمانی که شما روغن زیتون مصرف می کنید، این ماده به پاتوژن های داخل بدن شما حمله کرده و به آن آسیب وارد می کند. سپس پاتوژن های مرده از طریق سم زدایی طبیعی از بدن خارج می شوند. سموم کمتر در بدن می تواند مانع فعالیت ویروس ها و باکتری ها شود.

 

استعمال روغن زیتون بر روی تبخال

شما حتی می توانید پارچه کتانی را به روغن زیتون آغشته کرده و مستقیما بر روی قسمت های تحت تاثیر، قرار دهید. این کار التهاب، قرمزی، خارش و ظاهر تاول ها را کاهش خواهد داد. روغن زیتون و تبخال تناسلی به طور مستقیم به هم مرتبط هستند زیرا فقط روغن زیتون می تواند شما را در مقابل علائم آزاردهنده تبخال تناسلی محافظت کند.

روغن زیتون یک داروی طبیعی است که کاملا بدون اثر جانبی است. روغن زیتون حاوی موادی است که برای داشتن بدنی سالم لازم است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. مصرف منظم روغن زیتون می تواند از شما در مقابل عود تبخال محافظت کند. اکنون شما رابطه میان روغن زیتون و تبخال تناسلی را درک می کنید. از این روش برای مدیریت علائم تبخال تناسلی و دستیابی به حداکثر فایده استفاده کنید.

 

 

 

گرد آوری و تنظیم:

واحد ترجمه سایت

برگرفته از وبسایت medicationsfast.com

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب