جستجو

عمکرده فوق العاده ازن در رفع ریزش مو

امروزه زیبایی ، حفاظت و نگهداری از موی سر یکی از دغدغه های عموم مردم می باشد . به طوری که در بیشتر مواقع افراد در جهت نگهداری و حفاظت از آن هزینه های زیادی را پرداخت می کنند و متاسفانه در پاره ایی مواقع نه تنها تاثیری ندارند بلکه به دلیل مواد شیمیایی مشکلات و عوارض دیگری را به همراه دارد .

اما خبر خوش اینکه یکی از کاربرد های بی نظیر اکسی‍ژن فعال ( ازن ) استفاده آن در جهت نگهداری ، حفاظت و زیبایی مو می باشد . بطوریکه این راهکار کاملاً ارگانیک و طبیعی بوده و هیچ گونه پیامد و عوارضی ندارد .

طبق بررسی های به عمل آمده اکسیژن فعال ( ازن ) تاثیرات بی نظیری در افزایش و ماندگاری مو داشته و می تواند به طرز فوق العاده ایی باعث رفع کامل در ریزش مو گردد.

بسیار جالب است بدانید اکسیژن فعال ( ازن ) با ایجاد یک لایه محافظ به نام  peptones  بر روی مو باعث پوشش کوتیکول مو و بهبود سلامت کلی مو می شود . به ترتیبی که اکسیژن فعال ( ازن ) با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو و رنگ شیمیایی و طبیعی آن باعث جلای مو و خوش رنگ شدن عالی آن می شود . به نحویکه امروزه آن را به عنوان عامل مهم در رنگ آمیزی مناسب مو معرفی نموده و می شناسند . با توجه به تعاریف بالا می توان اثرات اکسیژن فعال ( ازن ) را به ترتیب زیر بیان نمود :

۱ . جلوگیری بی نظیر از ریزش مو

۲ . پر پشت شدن آن به دلیل افزایش ضخامت هر تار مو

۳ . افزایش فوق العاده در دوام و ماندگاری مو

۴ . خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی

۵ . رفع کامل شوره ، حساسیت و خارش

گردآوری و تنظیم : وحید میرزاآقایی

……………………………….

ازن ژنراتور, ریزش مو در خانمها شوره سر  پر پشت شدن مو ژنراتور ازن,راه های جلوگیری از ریزش مو رنگ موی سال سلامت مو  مولد ازن,ریزش مو در دوران بارداری دستگاه ازن, تولید اکسیژن فعال,دستگاه تولید اکسیژن فعال, ژنراتور ازن خانگی  ازن درمانی , ازن تراپی ,پیشگیری از ریزش مو درمان قطعی ریزش مو ازون تراپی , ژنراتور ازن , اتم اکسیژن,ازن چیست, ویروس, میکروب, باکتری, قارچ,انگل, مخمر, هاگ, کپک, عوامل بیماری زا , میکروارگانیسم ,

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب