جستجو

کنترل و درمان دیابت ( دکتر شالن برگر )

شاید تصور کنترل و درمان دیابت به اکسیژن فعال یا همان ازن تراپی که نوعی از اکسیژن می باشد ، دشوار به نظر برسد . اما طبق تحقیقات دکتر شالن برگر مدیر مرکز نوادا در خصوص اکسیژن فعال که دارای پایداری کم و واکنش بالا می باشد ، توانایی بالایی در بهبود علائم و مشکلات افراد دیابتی را دارد .

دکتر شالن برگر ماهیت عملکرد اکسیژن فعال و دیابت را در سیستم گردش خون می داند ، وی درخصوص بیمار خود خانم ویرجینیا ۵۱ ساله مبتلا به بیماری سرطان سینه و عارضه دیابت ، راه کار استفاده از ازن تراپی را جهت درمان وی اعمال می نماید .

بدین ترتیب به میزان ۱۵۰ سی سی از خون وی را پس از اختلاط با اکسیژن فعال به وی تزریق نموده و مجددا بعد از ۴۰ دقیقه نمونه خون وی را دریافت و مورد بررسی قرار داده و این روند را روزانه تکرار می نماید .

این عملکرد بر روی بیمار باعث شگفتی و تعجب دکتر شالن برگر شد ، بطوریکه نه تنها در روند بهبودی سرطان تاثیر گذار بوده ، بلکه نسبت به کاهش قند خون نیز فوق العاده و موثر واقع میگردد. به نحوی که در مقایسه با داروهای کنترل قند خون بسیار قوی تر عمل نموده و در ادامه مصرف داروی کنترل قند خون خانم ویرجینیا را ابتدا به روزانه یکبار کاهش و در نهایت استفاده از دارو را قطع می نماید ، و عملا خانم ویرجینیا دیگر به دیابت مبتلا نمی باشد .

گردآوری و تنظیم : وحید میرزاآقایی

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب