جستجو

کنترل ایدز و سرطان با اوزون

خلاصه آنچه در این مقاله خواهید خواند :

نگاهی به درمان سرطان و ایدز با اوزون

اصول مربوط به درمان های بیو اکسیداتیو
روش ازون همان تعامل اکسیژن درمانی، بیو اکسیداتیو درمانی یا اتوهمو تراپی
آشنایی با بیو اکسیداتیو
نحوه ازونه کردن خون انسان

کنترل ایدز و سرطان با اوزون

کنترل ایدز و سرطان با اوزون

کنترل ایدز و سرطان با اوزون همواره از اهمیت ویژه ایی برخوردار بوده به طوریکه چندین بیمار مبتلا به ایدز که در واقع محکوم به مرگ بودند در نتیجه معکوس به درمان رسیدند و اکنون در شرایطی کاملا رها از بیماری به کارشان بازگشته اند . آنها ویروس­ها را در خون­شان توسط هایپر اکسیژناسیون تخریب نمودند، که حالت­های مختلف آن تحت عنوان اکسیژن درمانی[۱]، بیو اکسیداتیو درمانی[۲] یا اتوهمو درمانی[۳] نام دارد. که خود نشان از اهمیت کنترل ایدز و سرطان با ازون را نشان می دهد . این فرایند طیفی بسیار گسترده، ارزان و ساده دارد که بیشتر افراد احساس می کنند که آن می تواند صنعت پزشکی را مجبور به تحول عمده ایی نماید. دو نوع اصلی اکسیژن درمانی تزریق اوزون به خون و جذب آب اکسیژن (هیدروژن پراکسید) در غلظت های بسیار کم است.

معلوم است که ویروس ایدز نمی تواند مقاوم به سطوح بالای اکسیژن در خون قربانیان باشد. زمانی که ارگانیسم بیمار تست می گردد و در نهایت ضعف ارگانیسم بدن مشخص می شود شرایط رشد سلول سرطانی فرآهم است . اما رشد سرطان در زمانی که اشباع اکسیژنی به صورت مناسبی در مایعات اطراف آنها افزایش می یابد کاهش یافته  و ناپدید می گردد، زیرا آنها از نوع بی هوازی هستند .

ایدز، تبخال، هپاتیت، اپستین بار، سیتومگالو ویروس ها و بقیه ویروس ها با پوشش لیپیدی به آسانی به وسیله هایپر اکسیژناسیون خون بیماران با اکسیژن تخریب می گردد. این موضوع توسط بقیه افراد از جمله Dr. Horst Kief در Bad Hersfeld, West Germany نشان داده شده بود . Dr. Kief تقریبا تعدادی از قربانیان ایدز را با به دام انداختن خون، تزریق اوزون به آن و برگرداندن آن به بیمار در فواصل زمانی معین تا زمان از بین رفتن همه ویروس ها درمان کرده است (او به این نتیجه از طریق Biozon Ozon-Technik GmbH, An Der Haune #10, Bad Hersfeld, D-6430، جمهوری فدرال آلمان دست یافت). Dr. S. Rilling از Stuttgart و Dr. Renate

Viebahn از Iffezheim از جمله تعدادی از متخصصان در این زمینه کاری رو به رشد هستند که نتایجی مشابه را با بیمارانشان به دست آورده بودند. آنها به ترتیب Arztlich Gesellschaft fur Ozonetherapie و JrJ Hansler GmbH بودند.

 

اصول مربوط به درمان های بیو اکسیداتیو

کنترل ایدز و سرطان با اوزون

سال های زیادی دانشمندان در زمینه سلامت ابتدا به دنبال شناسایی دلیل فیزیکی برای همه بیماری ها و درمان همه آنها براساس اصولی اساسی بودند . اما اکنون کارآمدی روش فوق مشخص و واضح می باشد ولی سادگی آن باور آن را دشوار کرده است ، با این وجود کارشناسان پذیرفته اند با توجه به ساده بودن آن باید از آنها در همه زمینه ها استفاده شود .

بدن های ما بیشتر ترکیبی از آب است که تقریباً همه آن اکسیژن است . بیشتر مطالعات در زمینه تغذیه تمایل به دست یافتن به جزئیات بیشتری در زمینه بیوشیمی و بررسی اجزای بسیار فراوان و ضروری بدن ما دارند و نقش اساسی مربوط به تخلیه و از دست دادن این مواد منجر به ایجاد بیماری می گردد. از میان همه اجزایی که بدن ما به آنها نیاز دارد، تنها اکسیژن تقاضای ثابتی دارد که در صورت نبود آن در عرض چند دقیقه فرد محکوم به فنا می باشد .

اصلی ترین تفاوت برای اهداف سلامتی بین میکروارگانیسم های خوش خیم (شامل سلول های خود ما) و عوامل بیماری زا که  نیاز به سطوح اکسیژنی بسیار کمتر دارند نیاز به اکسیژن آزاد بوده که در طول سنین رشد به مقدار نیاز در بدن تولید می شوند . اکنون تعامل بدست آمده از آن تنها می توانند در محیط های با اکسیژن کم حتی شرایط رکود و فروپاشی ماهیت خود را حفظ کنند . برای فراهم نمودن محیط کشت و رشدی برای چنین انگل­هایی، یک مورد در ارتباط با مجاز شدن اشباع اکسیژنی مایعات بدن تا فت آن زیر سطح بهینه برای رشد سالم سلول و عملکرد مناسب آن است.

ساده ترین سوبستراهای در دسترس برای برگرداندن تعادل اکسیژنی در محدوده سلامت اوزون (O3) و هیدروژن پراکسید (H2O2) به آسانی قابل دست یافتن و استفاده است. هر دو به مقدار زیادی در زمان غلیظ شدن سمی هستند، که در این صورت ارزش میکروب کشی به جز در ارتباط با ضدعفونی کننده پوست پنهان می گردد. اما زمانی که سطوح درمانی رقیق می گردد (برای H2O2، ۲/۱ از ۱ درصد یا کمتر)، آنها نه تنها غیر سمی هستند بلکه منحصرا سودمند نیز هستند.

 

درمان اوزونی خون

کنترل ایدز و سرطان با اوزون

اوزون بر ویروس ایدز از طریق فرایندهای اساسا متفاوت در مقایسه با داروهای مورد استفاده در این زمینه غلبه کرده است. به جای وجود سوبستراهای بسیار سمی در کبد و سیستم ایمنی، اوزون به سادگی به اکسیژنه نمودن مولکول ها در پوسته ویروس می پردازد.

درمان به صورت مشخصی ساده است. اوزون توسط اکسیژن تحت فشار با عبور از یک محدوده میدان مغناطیسی به صورت ولتاژ بالای ۳۰۰۰  ولتی تولید می شود . در ابتدا خون از بیمار گرفته شده و در بطری با ایجاد خلع اوزون سپس به بطری وارد می شود و به وسیله شیک نمودن آرام مخلوط می گردد، در نتیجه خون روشن به اندازه لازم مخلوط می گردد . زمانی که مولکول های اوزون در خون حل می شوند در ین صورت اتم اکسیژن سوم آنها آزاد می گردد، انرژی آزاد شده قابل توجه در این شرایط می تواند منجر به تخریب همه ویروس ها با پوشش لیپیدی شود و در همه ارگانیسم های بیمار به صورت مشخصی و به خوبی پدیدار می گردد در حالی که سلول های خونی را بدون آسیب رها می کند.

همچنین اکسیژنه شدن خون بسیار بیشتر از حد معمول است و به صورت موقت باعث ایجاد حس سنگینی و سختی تنفس گردد  . خون تیمار شده سپس به بیمار باز می گردد. این درمان از دو بار در هفته تا دو بار در روز مشخص شده است که بستگی به پیشرفت بیماری دارد. خون تقویت شده برخی از مشخصات ویروسی را به بقیه خون بیمار به شکلی پراکنده انتقال می دهد.

بطوریکه در طولانی مدت بیمار خونش در حالت اکسیژن مثبت از طریق تنفس مناسب ، تمرین و رژیم غذایی تمیز حفظ می گردد.

Dr. Preuss در Stuttgart به نگارشی با نام ده شرح حال مربوط به بیماران مبتلا به ایدز پرداخت و نسبت به درمان این بیماری فعالیت نمود . اما وی و بقیه پزشکان گزارش کردند که همه بیماران در قالب مطالعات کنترل شده ای هستند، زیرا آنها نمی توانند انتظار درمان برخی از بیماران و انکار نمودن درمان را تنها برای بقیه براساس هدف شواهد تجمعی را داشته باشند. بنابراین نتایج آنها به عنوان اثباتی توسط کمیته پزشکی آمریکا در نظر گرفته نشده است. بنابراین شرکت Medizone در نیویورک وظیفه انجام مطالعات کنترل شده مورد نیاز را برای درمان جهت تایید به منظور استفاده عمومی در آمریکا را انجام داد .

[۱] – oxygen therapy

[۲] – bio-oxidative therapy

[۳] – autohemo therapy

 

 

عنوان مقاله : کنترل ایدز و سرطان با اوزون

گردآوری و تنظیم : توسط ویوز فراست

ترجمه و تالیف : وحید میرزاآقایی

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب