جستجو

پیام های کانال تلگرام ما (صفحه اول)

%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%86%d8%b1

کانال تلگرام آشنایی با توانمندی های خانواده اکسیژن (ازن)

 

 

————————————————————————

 

کد : ۱۲۴ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۵)

کاربرد بی نظیر ازن و اهمیت آن در کیفیت آب

 

ازن

هشدار مهم اینکه میکروارگانیسم های خطرناک در آب می تواند در افراد سالم ابتلا به بیماری را به مدت طولانی تر از ۱ تا ۲ هفته و در افرادی که سنین بالا و دارای سیستم ایمنی دچار نقصان می باشند به طور نامحدود دچار بیماری نمایند .

دوستان حتماً توجه کنید عوامل بیماری زا هایی وجود دارند مانند ویروس کامپیلوباکتری ژژونی “، کریپتوسپوریدیوم پاروم” که در مخازن آب در غلظت های متفاوت موجود می باشند. که باعث عفونت در بدن می گردند ، بطوری که باعث اسهال و استفراغ در افراد شده و در بیشتر موارد سلامت فرد را به شدت به خطر می اندازد و دچار بیماری گاستروآنتریت (التهاب معده و روده) می شوند ( هاولر و همکاران ،۲۰۰۰) . بیماری که فرد را در بلند مدت دچار عفونت نموده و سال ها باید از داروهایی استفاده شود که در واقع می تواند آن را تا حدی کنترل نماید و پاره ایی مواقع شخص دچار زخم روده و یا معده و در نهایت سرطان می گردد . لازم به ذکر است بسته به توان و قوای سیستم دفاعی بدن هر فرد کنترل بیماری متفاوت می گردد . که امروزه خیلی از مردم جامعه ما گرفتار آن می باشند . و متاسفانه جامعه پزشکی نیز راه حل مطمئنی برای درمان آن ندارند.

نکته بسیار مهم اینکه، اینگونه بیماری ها در دنیا بسیار برای صنعت داروسازی پول ساز هستند چراکه فرد سال ها با این بیماری زندگی کرده و همیشه باید برای مهار آن از داروهای آنتی بیوتیک با عوارض بالااستفاده می نماید.

فاجعه بعدی اینکه در جوامعی مانند کشور ما همانطوری که در بالا اشاره شد ، برای پالایش آب از فیلتر های متفاوتی مانند ممبرین استفاده می کنند که پس از گرفتن رنگ و بوی آب ، انبار مواد غذایی خواهند شد برای زندگی و تولید مثل همین عوامل بیماری زا که به راحتی استفاده نموده و پس از رشد و نمو به صورت چندین برابر در آب بدون داشتن هیچ گونه طعم و مزه ایی در اختیار مصرف کننده قرار می گردد . حال آنکه مصرف کننده معصوم تنها شفاف بودن و املاح نداشتن آب را پاک و تمیز می داند .

از طرفی مواد ضدعفونی کننده مانند کلر نتوانسته اند پاسخ مناسبی در مهار اینگونه عوامل بیماری زا موفق باشند.

اما طی تحقیقات چیانگ و همکاران در ۲۰۰۳ و ورجیا و همکاران در ۲۰۰۵ بهروری از ازن در تصفیه آب در رفع آنان بسیار موفق بوده و در مقایسه با دیگر روش ها بسیار قوی تر و تا مرز ۹۹ درصد از بین می برد .
از همه مهمتر به دلیل اینکه باقی مانده اکسیژن فعال پس از پالایش به اکسیژن تبدیل می شود دیگر هیچ گونه باقی مانده شیمیایی نیز از خود باقی نمی گذارد .

خبر خوش دیگر اینکه امیدوار هستم در کشور از این روش نیز استفاده نمایند ، با استفاده از ازن که در ماهیت بالینی آن را با نام ازن تراپی مطرح می شود ، امکان درمان اینگونه بیماری ها نیز فرآهم شده است .

البته لازم به ذکر است تجهیزات ازن پزشکی کاملا با تجهیزات ازن صنعتی متفاوت می باشند . متاسفانه در جامعه ما دیده شده است که برخی چون دستگاه های ازن پزشکی بسیار گران تر از دستگاه های ازن صنعتی می باشند . ندانسته یا دانسته از دستگاه های صنعتی که ارزان هستند و به تکنولوژی کالیبراسیون مجهز نمی باشند ، استفاده می کنند . که حتما در خصوص تجهیزات و دستگاه های مختلف صحبت خواهم کرد .

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

 

کد : ۱۲۲ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۵)

اوزون

عموماً بعد از اینکه با برخی از مزایای اکسیژن فعال آشنا می شویم ، این سوال مطرح می شود که نحوه استفاده از این روش چیست ؟
از طرفی کاربردهای اکسیژن فعال که عموماً از آن با نام ازن یاد می کنند به قدری گسترده و توانمند می باشد که به نظر من لازم است برای باور سازی اهمیت موضوع بخش کوچکی از قابلیت های آن را عنوان نمود تا به راحتی از کنار آن عبور نکنیم . به همین منظور سعی می شود علاوه بر مطرح کردن مزایا و ویژگی های آن در پاره ایی مواقع در خصوص هر کدام از مزیت هایی که ذکر شده است شرح بدهم .
اما خواهش من این است سعی کنید مطالبی که از ابتدا ذکر شده است را دنبال فرمائید تا بتوانیم بهترین نتایج را بدست آوریم .

oz0ne@

oz0ne@

کد : ۱۲۳ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۵)
ادامه کد : ۱۲۲

اما قبل از ادامه بهتر است برای شناخت بیشتر در اهیمت موضوع عنوان کنم :

همین کافیست که به این سوال فکر کنیم که چرا در دنیا بیش از ۱۵۰ سال هست که این روش را شناخته اند اما متاسفانه در جامعه ما تقریباً هیچ شناختی وجود ندارد و از همه تاسف بار تر اینکه جامعه پزشکی ما نه تنها شناختی به معجزه های آن ندارند بلکه در خیلی از مواقع دوستان کارشناس و پزشکان از آن به عنوان یک سم یاد می کنند . بدون اینکه هیچ مستندی در خصوص نظرات خود داشته باشند .
جالب است بدانید همایشی در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی ، زمانی که درباره این روش و کاربردهای آن صحبت می کردم ، بودند از حضار کارشناسی که آن را سرطان زا عنوان می کردند ، ولی وقتی به صراحت به آنها گفتم برای درمان سرطان مستندات فراوانی دارد که از این روش در خیلی از کشورها در حال استفاده می باشد ، فقط تعجب می کردند . از طرفی باز وقتی به صراحت عنوان کردم اکنون فقط کافیست برای نظر خود یک مورد مستند علمی از هر کجای دنیا بیاورید هیچ گونه پاسخی وجود نداشت . اما تجربه در کشور ما ثابت کرده است که همیشه خیلی از روش های پیشنهادی چه درست و یا حتی غلط همیشه با مخالفت های نا آگاهانه ربرو می شود . ولی خوشبختانه برای این روش به قدری مستندات علمی و استفاده مکرر در بیش از ۷۰ کشور جهان به طور رسمی وجود دارد که نیاز به هیچ گونه تلاشی برای اثبات آن نمی باشد . چراکه این روش اصلاً جدید نیست بلکه در کشور ما ناشناخته می باشد . البته لازم به ذکر است از آنجائیکه شیوه ها و نحوه استفاده آن هم بسیار متعدد بوده و در واقع استفاده آن نیز بسته به تحقیقات و پژوهش های انجام شده در خیلی از کشورها می باشد شیوه کاربرد ها را متغیر کرده است . به طور مثال بنده با کمک دوستان اساتید و کارشناسان زبده که در این راه نزدیک به بیست سال همراهی کرده اند ، توانسته ایم نحوه استفاده این روش به صورت شخصی و فردی در منزل و محل زندگی را بررسی و به نتایج فوق العاده ایی برسیم که می تواند تحول بزرگی را در زندگی تک تک کسانی که آن را بشناسند فرآهم بیاورد.

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۲۱ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۳)

لطفا مطالعه فرمایید
%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86یکی دیگر از کاربردهای فوق العاده اکسیژن فعال  این است که هر فرد می تواند در محل زندگی به سادگی علاوه بر حفظ بهترین ماهیت و کیفیت مو خود خیلی از مشکلات و بیماری های موی خود را که در زیر عنوان می کنم  حفظ نماید :
۱٫ جلوگیری بی نظیر از ریزش مو کمتر از ۱۵ روز
۲ . رفع مو خوره در کمتر از یک هفته و پر پشت شدن آن به دلیل افزایش ضخامت هر تار مو
۳ . افزایش فوق العاده در دوام و ماندگاری مو
۴ . خوش رنگ شدن و افزایش جلای طبیعی
۵ . رفع کامل شوره ، حساسیت و خارش
بسیار جالب است بدانید اکسیژن فعال ( ازن ) با ایجاد یک لایه محافظ به نام  peptones  بر روی مو باعث پوشش کوتیکول مو و بهبود سلامت کلی مو می شود . به ترتیبی که اکسیژن فعال ( ازن ) با ایجاد ارتباط میان ساختار درونی هر رشته مو و رنگ شیمیایی و طبیعی آن باعث جلای مو و خوش رنگ شدن عالی آن می شود . به نحویکه امروزه آن را به عنوان عامل مهم در رنگ آمیزی مناسب مو معرفی نموده و می شناسند .

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۲۰ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۳)

اهمیت کاربرد ازن

o3

شاید باور اینکه هر فردی می تواند با آشنایی با این روش چه قابلیت های بی نظیری را به راحتی در محل زندگی از آن استفاده نماید بدون اینکه هزینه ایی برای دارو پرداخت کند و یا به مراکز درمانی رجوع کند بسیار عجیب باشد ولی یک مورد دیگر از این کاربردها را در زیر عنوان می کنم . البته لازم به ذکر است ارائه مطالب در این کانال جهت آگاه سازی عمومی بوده و از طرفی سعی می شود شرایط را برای اینکه دوستان بتوانند قانع شوند فراهم نمایم . به همین منظور داوری را به عهده اعضاء محترم و گرامی واگذار می کنم به عنوان مثال کاربردهایی که با این روش در محل زندگی می توانید در مورد دندان استفاده کنید در زیر مطالعه فرمائید :

–  امکان نگهداری دندان ها تا پایان عمر :

–  در صورت آبسه ، عفونت و درد شدید ، می توان به این روش ظرف کمتر از ۱۵ دقیقه درد را خاموش کرده و کمتر از یک هفته عفونت دندان را کنترل نمود .

–  رفع بوی بد دهان دز زمان بسیار کوتاه

–  حذف باکتری های پنهان در فرو رفتگی های سطح زبان

–  رفع آسان خونریزی های لثه و آفت دهان

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۱۹ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۲)

حتما دوستان مطلب زیر را مطالعه فرمایید

%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85کاسه توالت منبعی از هزاران میکروب بیماری زا است و هر بار که فلاش تانک و یا شتشو با آب انجام می شود تعداد زیادی از این میکروب‌ها در فضای توالت اسپری شده و بر روی کلیه سطوح اطراف ، لوازم، مسواک‌ها و … می‌نشیند و شرایط بسیار خطرناکی را برای نقل و انتقال و انتشار آلودگی فراهم می آورد .

از آنجائیکه ساختار سرویس های بهداشتی ایرانی با دیگر کشورها متفاوت بوده و همیشه رفع مشکلات در جامعه به صورت واردات کالا و تولیداتی انجام می گردد که اساس آنها نیز مشابه سازی کالاهای خارجی می باشد ، در واقع این مشکل بسیار بزرگ و خطرناک که همیشه به صورت یک مرکز نقل و انتقال آلودگی ها در همه مکان های خصوصی تا عمومی عمل نموده و به صورت عادت حتی بو های آزار دهنده آن را عموم مردم تحمل می کنند .
در نهایت خواسته یا ناخواسته به طور مکرر خودمان را با حضور در سرویس های بهداشتی در شرایط ابتلا به انواع آلودگی های خطرناک قرار می دهیم . شاید اگر ساختار سرویس های بهداشتی کشورهای اروپایی مانند ایران بود ، سال ها قبل دستگاهی جهت رفع این مشکل تولید می گردید و در نهایت ما هم می توانستیم مشکل خودمان را حل کنیم . به عنوان مثال دستگاه های وارداتی اسپری بو مطبوع وجود دارد که در بعضی موارد در جامعه از آن استفاده می کنند قافل از این روش مشکل آلودگی حل نمی شود و فقط توانسته ایم آلاینده های موجود در سرویس بهداشتی را با بوی مطبوع مختلط نماییم و به یک بوی جدید برسیم .
البته خبر خوش اینکه یک برند ایرانی دستگاهی به روش ازن تولید نموده است که نسبت به ماهیت سرویس بهداشتی ایرانی بومی سازی شده است که می توانید در سایت گاردینا مشاهده کنید .

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۱۸ کانال تلگرام (تاریخ : ۹۵/۷/۲۰)

توصیه مهم

%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%a8بهتر است معضل آلودگی های سرویس بهداشتی را به عنوان مرکز پخش عوامل بیماری زا در جامعه مانند مکان هایی مثل مساجد ، رستوران ها ، هتل ها ، ارگان ها ، و حتی منازل بهتر بشناسیم و جالب تر اینکه عموماً در بیمارستان ها نسبت به ضدعفونی اتاق عمل تا بخش ها اقدام می شود ، ولی در نهایت از بیماران و پرسنل گرفته تا مراجعه کنندگان همگی از سرویس بهداشتی استفاده می کنند که اساساً نقل و انتقال بیماری بین افراد به راحتی اتفاق می افتد ، بطوریکه از مشکلات اصلی مراکز درمانی دچار شدن خیلی از بیماران ، پس از درمان به بیماریهای عفونی است که امروزه نتوانسته اند به طور کامل آن را کنترل نمایند .
برای آشنایی با کاربردهای ازن به لینک زیر مراجعه کنید.

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۱۷ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۱۸)

%d8%a7%d8%b2%d9%88%d9%86از دیگر کاربردهای ازن کاربرد عالی در رفع بوهای نامطبوع ، سیگار و آزار دهنده میباشد که بازهم بدون نیاز فیلتر ، تهویه هوا و استفاده از اکسیژن رایگان در محیط میباشد.
به همین منظور از این روش میتوان علاوه بر ضد عفونی سرویس بهداشتی به راحتی بوهایی نامطبوع و آزاردهنده را به آسانی حذف نمود .بطوریکه پس از اینکه فردی از سرویس بهداشتی خارج شود ، شخص بعدی بدون هیچگونه باقی مانده ایی از آلاینده‌ها به راحتی میتواند نفس بکشد.
برای آشنایی با کاربردهای ازن به لینک زیر مراجعه کنید

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۱۶ کانال تلگرام (تاریخ : ۹۵/۷/۱۸)

%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c%db%8cیکی دیگر از کاربردهای این روش ضدعفونی فوق العاده میوه و سبزیجات بدون هیچ گونه تغییر در ارزش غذایی و کیفیت آن می باشد و از طرفی هر فردی می تواند به سادگی در منزل از این روش استفاده نماید ، بطوریکه مواد مورد نیاز آن اکسیژن رایگان در طبیعت می باشد . همچنین در دنیا تنها روشی محسوب می شود که پس از ضدعفونی با آن باز هم برچسب ارگانیک را بر روی کالا می توان نصب نمود . به همین منظور می توان برخی مزایای ازن یا همان اکسیژن فعال را به شرح زیر نام برد :

۱- افزایش ماندگاری و طول عمرسبزیجات و میوه ها،
۲- کاهش باکتریها، هاگ ها و قارچهای منتشر شونده از طریق هوا
۳- کاهش باکتریها ، هاگ ها و قارچهای منتشر شونده از طریق آب
۴- کاهش میزان ضایعات مواد غذایی
۵- از بین بردن کپک های قارچی، تخم انگلها
۶- کاهش محیط رشد میکرو ارگانیسم ها
۷- عدم تغییر طعم و مزه ، رنگ و بو
۸- عدم جایگذاری مواد شیمیایی مضر
۹- افزایش اطمینان در تولید محصولات سالم ، ایمن و بی خطر

برای آشنایی با کاربردهای ازن به لینک زیر مراجعه کنید

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد: ۱۱۵ کانال تلگرام (تاریخ : ۹۵/۷/۱۶)

توصیه بسیار مهم دیگر

علامت سوال کانال تلگرام

چرا دستگاه های تصفیه هوای فیلترینگ در پاکسازی محیط فایده ندارند ؟

عموماً دستگاه های تصفیه هوا فیلترینگ با استفاده از لامپ ماوراء بنفش ، فیلترهای متفاوت و… هوای اطراف خود را به داخل دستگاه هدایت کرده و پس از پالایش و پاکسازی در محیط رها می سازند. اما آنچه بسیار مهم و قابل توجه می باشد تجمع آلودگی در محیط است. بطوریکه میکرو ارگانیسمها پس از انتقال به محل زندگی بر روی محیط و لوازم فرود آمده و شروع به رشد و تولید مثل می نمایند و باعث تجمع آلودگی تا۳۰ برابر در محیط زندگی می شوند. حال آنکه اثرات مخرب و خطرناک آلودگی به دلیل وجود آنها در محیط است و از طرفی دستگاه های تصفیه هوای فیلترینگ قادر به پاکسازی محیط نمی باشند. چراکه ما نمی توانیم لوازم منزل، محل خواب، حمام ، سرویس بهداشتی، کمدها و… را مانند هوا به داخل دستگاه ببریم از فیلتر عبور دهیم و پاکسازی نمائیم .
جالب است بدانید چنانچه بتوانیم محیط و لوازم خود را پاکسازی نمائیم تقریبا اساس مشکل آلودگی رفع می شود و حتی برخی کارشناسان اعتقاد دارند دیگر به پالایش روزانه نیازی نیست ، چون در خصوص آلودگی ثانویه و مجدد بدن انسان اکثراً در مبارزه با آن توانمندی کامل را دارد.

برای آشنایی با کاربردهای ازن به لینک زیر مراجعه نمائید.

oz0ne@

oz0ne@

صفحات    ۱     ۲  ۳

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب