جستجو

درمان خون با اوزون

خلاصه آنچه در این مقاله خواهید خواند :

تست شرکت مدیزون آمریکا در انجام خون اوزونه
مشکلات این شرکت در روند انجام آزمایشات
گزارشات و نتایجی که پزشکان به آن رسیدند

تصفیه ایمن خون برای انتقال
تائید قدرت بسیار متفاوت ضدعفونی در مقایسه با کلر

درمان خون با اوزون

درمان خون با اوزون

در تابستان سال ۱۹۸۶ Medizone از FDA یک تایید IND (ارزیابی داروی جدید) را برای درمان خون با اوزون دریافت کرد که تحت عنوان دارویی اگر چه به نظر نمی رسد جای گرفت. آزمون های درمان خون با اوزون هیچ گونه شواهدی را در زمینه سمیت نشان نمی دهند و ده برابر مقدار معادل برای درمان انسان در نظر گرفته شده است.

Medizone می گوید که حق و حقوق ثبت اختراع در ارتباط با اوزونی شدن خون و محصولات خونی در اثر تبادل سود سهام شرکت Immunologics به Medizone کسب شده است . ثبت اختراع به صورت خاصی اشاره به غیر فعال شدن ویروس ها با غشای لیپیدی دارد. در انسان ها، این شامل ایدز، تبخال ها، هپاتیت، ویروس های اپستین بار و سیتومگالو ویروس ها در ارتباط با بقیه است. Medizone تایید آزمایشی FDA را در اوریل سال ۱۹۸۷ به منظور تست نمودن انسانی کسب نمود اما به دلایل مربوط به گوناگونی دلایل اداری، FDA به منظور شروع تست ها با تقاضا برای داده های بیشتری به تاخیر افتاد.

اکنون بیست ماه از این تاریخ گذشته است (از دسامبر سال ۱۹۸۸)، در این راستا چند هزار قربانی ایدز وجود داشته است زیرا آغاز اولین هشدار زمانی به تاخیر افتاده بود. کارمندان Medizone امیدوار هستند که نهایتا طرح در بهار ۱۹۸۹ آغاز گردد، اما با اطمینان می توان گفت تاریخ شروع دیگری اعلام می شود. مشکلات فنی وجود ندارد اما بعد از همه اینها ما با FDA سر و کار داریم. این شرکت در آینده در زمینه تصمیم اش حیران و سرگردان است، هیچ کسی در Medizone نمی خواهد با مخالفت مخاطره آمیز از سوی سازمان غذا و دارو به وسیله درک انگیزهای حقیقی مانند درمان در طیف وسیع مقابله نماید.

همه این ها را می توان عملا و بدون هیچ گونه تبلیغی انجام داد. دلیل رسمی برای این موضوع این است که روش پذیرفته شده برای چاپ و نشر پیشرفت های علمی برای همه تست های اولیه کامل است اگرچه قربانی ها ممکن است در زمان انتظار برای احتیاط های لازم در زمینه فرایند تست نمودن دارو تا دوره اجرایی آن بمیرند. هیچ کسی در صنعت نمی خواهد منجر به افزایش امیدهای کاذب شود و از این رو نمی خواهد بلای پزشکی که در گذشته به دلیل تصویب عجولانه دارو رخ داده است تکرار نماید.

از سوی دیگر، داروی AZT بیش از حد گران و موثر بودن با تردید آن نیز به مقدار زیادی پیش از این منتشر شده بود و چندین ماه قبل نیز این دارو در آمریکا مورد تایید قرار گرفته بود که در آن امکان تهیه واکسن ایدز در مطالعات پیوسته و مداوم مطرح شده است. در حقیقت، فرانک یانگ عضو هیات FDA در مورد پیشنهادی جهت ساخت داروهای در دسترس مورد آزمون برای قربانیان ایدز در اسرع وقت و بدون انتظار برای روند کامل تایید از سوی FDA خبر داد. بنابراین مشخص شده است که استانداردی شدیدا دوگانه در این زمینه و در اینجا وجود دارد. به نظر می رسد که درمن های سودآور با اثرات جانبی جدی می تواند از طریق پوشش خبری گسترده ارتقا و افزایش یابد، در حالی که درمان حقیقی به صورت مکرر در اروپا با حداقل هزینه و نبود اثرات مضر نشان داده شده است که باید در شرایطی که رعب و وحشت و مرگ و میر ناشی از بیماری وجود دارد سعی شود تا کار به تاخیر بیفتد و شرایط آرام و مساعد گردد. مطمئنا در این مرحله، سودهای حاصل از تبلیغات غیر مجاز منجر به افزایش خطرات می گردد.

 

تصفیه ایمن خون برای انتقال

درمان خون با اوزون

تزریق اوزون روشی ساده برای تصفیه نمودن خون ذخیره شده و اجزای خونی را فراهم می سازد که در این شرایط هرگونه بیماری ممکن انتقالی از طریق انتقال خون محدود می گردد. همچنین خونی که از قبل اکسیژناز شده ااست انتقال می یابد که به مقدار زیادی منجر به کاهش گنجایش خون دریافتی از سوی بدن می شود.

این برنامه کاربردی به تنهایی از فرایند Medizon دارای توان سود بسیار زیادی است و درمان در این زمینه دارای تقاضای بین المللی خیلی زیادی است به گونه ای که در روزنامه پخش گردد. این موضوع از منظر تحلیل گران سرمایه گذاری های مختلف دور نمانده است. محرمانه: گزارشی از زوریخ، “Penny Stock Insider” و “Low-Priced Stock Edition” در بین بقیه، پافشاری دارند که اکنون خوانندگانشان به سمت Medizone بروند و فرصت خود را در ارتباط با درست یافتن به Xerox, IBM, یا Polaroid در زمانی که هنوز ناشناخته هستند مقایسه نمایند.

پزشکان مختلفی به صورت مستقل کشف کردند اوزون در مقابل سرطان، سرطان خون ، ورم مفاصل، عروق کرونر قلب، اختلالات گردش خون شریانی، کولیت، بیماری لثه و بیماری های کودکان نیز موثر است . برخی از این یافته ها اکنون جمع آوری و در “Medical Applications of Ozone” به چاپ رسیده اند که در International Ozone Association, 83 Oakwood Terrace, Norwalk, Ct 06850 در دسترس هستند.

برخی از کاربردهای پزشکی در زمینه اوزون برای چندین سال در اروپا، برزیل و در هر جای دیگری مورد اهمیت قرار گرفته است و علاوه براین مزیت های مربوط به کلر زیاد برای آب درمانی نیز مطرح شده است (بقایای غیر سمی، ۵۰۰۰ برابر دارای ضدعفونی سریع تر است) اما هنوز این موضوعات در آمریکا شناخته نشده است.

 

عنوان مقاله : درمان خون با اوزون

گردآوری و تنظیم : توسط ویوز فراست

ترجمه و تالیف : وحید میرزاآقایی

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب