جستجو

دیابتی ها بخوانند !

یکی ازعوارض بیماری مرض قند یا دیابت آسیب دیدن جدار رگ ها  و  ایجاد زخم هایی در بدن بویژه در ناحیه پا می باشد.
مکانیسم اصلی درمان زخم های دیابتی, ترمیم آسیب هایی است  که  به  عروق و اعصاب وارد آمده و در این بین اکسیژن فعال توانایی شروع  رگ زایی، ‌ترمیم و توسعه عروق را دارد.
رساندن مکرراکسیژن نوزادی که توسط دستگاه تولیداکسیژن فعا ل می شو د به ناحیه آسیب دیده ، منجر به ترمیم غیر قابل تصور بافتها خواهد شد.
اصولاً در مورد زخم های دیابتی زخم های معمول نیز به  سختی معالجه می شوند ، در صورتی که اگر هر روز این  زخم ها  با  آب حاوی  اکسیژن فعال شستشو شوند به سرعت معالجه و ترمیم خواهند  شد . عملاً  استفاده  از  اکسیژن  فعال می تواند جانشین مصرف آنتی بیوتیک ها شده و نه تنها زخم ها را بهبود بخشد بلکه با رساندن اکسیژن به زخم ها عمل رگ زایی را نیز تسریع نماید.
شیوه عملکرد  :  این دستگاه مولکول اکسیژن ( O2  ) موجود در هوای اطراف  را  به  وسیله تکنولوژی  داخل  دستگاه شکسته  و  آن را به صورت نوزاد اکسیژن یا همان اکسیژن فعال در آب و  محیط رها می سازد و چون به تنهایی درطبیعت هویت و تعریفی ندارد سریعا با آلودگی های اطراف خود پیوند نموده و آنها را اکسید واز  بین  می برد  و  در نهایت پس از پاکسازی وضدعفونی  مجددا  نوزاد  اکسیژن  با  هم پیوند  نموده  و تبدیل به مولکول  اکسیژن می گردد .
با توجه  به  قاعده  فوق  اکسیژن محلول در آب افزایش یافته و باعث ترمیم بافت میگردد.

حائز اهمیت اینکه طبق قاعده فوق با خوردن آب حاوی اکسیژن فعال ترمیم زخم معده و اثناعشر و حتی عفونتهای روده نیز فوق العاده عمل می نماید . و طبق تحقیقات به عمل آمده همچنین آشامیدن آب حاوی اکسیژن فعال باعث کاهش قند خون ، افزایش سیستم دفاعی بدن ، کاهش غلظت خون ، افزایش اکسیژن در سیستم گردش خون  و پالایش و سم زدایی بدن میگردد.

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب