جستجو

اکسیژن فعال و برطرف کردن عفونت های قارچی

عفونت های قارچی واژینال یا مهبلی در نتیجه رشد بیش از حد قارچ های Candida Albican می باشند. اکسیژن فعال ثابت کرده است که در برابر  Candida Albican ها مهلک و مرگبار می باشد. مطالعه ای که در سال ۱۹۹۵ در مورد میکروبیولوژی محیطی و کاربردی انجام شد نشان می دهد که آب حاوی اکسیژن فعال موجب ۱۰۴٫۵ مرتبه کاهش آنی در قارچ های Candida Albican (بطور مداوم) می شود. ۱۰۵مرتبه کاهش بعنوان استریل  ابزار های پزشکی محسوب می شود . همچنین Candida Albican ها نمی توانند نسبت به اکسیژن فعال مقاومت پیدا کنند درصورتیکه بسیاری از کرم هایی که در بازار وجود دارند در اثر استعمال مقاومت Candida Albican را نسبت به این کرم ها افزایش می دهند. این بدلیل این حقیقت است که اکسیژن فعال، سلول قارچ را اکسیده میکند و موجب آسیب های فیزیکی می شود. علاوه بر این ماندن در حاوی اکسیژن فعال درمان بهتری را امکان پذیر می سازد.بسیاری از عفونتهای دهان نیز از طریق قارچ های   Candida  Albicanبوجود می آیند.

درمان عفونت های دهان با حاوی اکسیژن فعال بسیار ساده است شما فقط یک لیوان کوچک از آب را به مدت چند دقیقه حاوی اکسیژن فعال کنید. سپس آب حاوی اکسیژن فعال را در داخل دهانتان در چند دقیقه قرقره کنید. شما می توانید این فرآیند را یک مرتبه در یک روز انجام دهید این کار باید هر روزه انجام شود تا عفونت کاملا برطرف شود.

سوال دیگر این است که چطور عفونت های قارچی و رحمی را با آب حاوی اکسیژن فعال می توان درمان کرد. اولا باید وان بزرگ حمام را تا چند سانتیمتر پرکنید. فقط آنرا تا اندازه ای پرکنید که آب بتواند در قسمت واژنیال وارد شود هر چقدر آب کمتری را بتوانید به وان اضافه کنید غلظت بیشتر خواهد بود بنابراین تاثیر درمان افزایش خواهد یافت پس آب را در وان بزرگ حمام می توانید با استفاده از پالایشگر آب را حاوی اکسیژن فعال کنید و در اکثر موارد ۱۰تا ۲۰ دقیقه انتشار لازم است هر چند۳۰ دقیقه ایده ال میباشد در زمانی که دستگاه اکسیژن فعال به آب ترزیق می کند می توانید در وان بنشینید. سپس بعداز اینکه انتشار تمام شد به مدت ۵ دقیقه در آب بنشیند اجازه دهید که آب در تماس با بخش واژنی هم به صورت داخلی و هم خارجی در طی این مدت باشد

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب