جستجو

اوزون تراپی یا اوزون درمانی (Ozone therapy) چیست؟

خلاصه آنچه در این مقاله خواهید خواند :

اوزون تراپی چیست؟
آشنایی با سوابق دکتر اد مک کیب نویسنده کتاب اکسیژن درمانی
چرا باید به اوزون تراپی اهمیت بدهیم؟
چرا اوزون امن ترین درمان در دنیا شناخته می شود ؟
روش های استفاده اوزون تراپی برای بدن

اوزون تراپی

اوزون تراپی

اوزون تراپی چیست؟ اوزون تراپی یا اوزون درمانی (Ozone therapy) در آمریکا فقط به صورت خصوصی یا در مدارس درمان‌های طبیعی آموزش داده می شود، بنابراین ممکن است پزشک شما آموزش دیده نباشد. بنابراین وقتی شما در مورد اوزون سوال می پرسید، او هیچ ایده ای نخواهد داشت و ممکن است واکنشی کمتر از مثبت نشان دهد. پس اگر به دنبال نظر هستید همیشه از متخصص خود بپرسید که چه تجربه حقیقی از درمان در دنیای واقعی دارد، بخصوص اگر نظری منفی ارائه دهد. یک نظر منفی بدون حقایق پشتیبان، اثر بدی بر شما می گذارد. اکنون که این متن را مطالعه می کنید، بالغ بر ۷۰۰۰ نفر در اروپا در حال استفاده از اوزون تراپی هستند اما پزشکان آمریکای شمالی همچنان به شکل غم‌انگیزی بدون آگاهی مانده اند.

 

((اد مک‌کیب)) اوزون تراپی چیست؟

 

اوزون تراپی

گیج کردن ذهن‌ها بسیار ساده است. برخلاف سلول های سالم انسان که عاشق اکسیژن هستند، بیماری های ناشی از ویروس، باکتری، قارچ و انگل  شامل HIV (ایدز) و سرطان، میکروب های التهاب مفاصل و سایر بیماری ها همانند اشکال اولیه موجودات زنده، تقریبا همگی بی هوازی هستند.

این بدان معناست که این میکروب ها نمی توانند در اکسیژن زندگی کنند . بنابراین چه اتفاقی برای این ویروس‌ها و باکتری های بی هوازی رخ می دهد اگر به طور کامل در احاطه اکسیژن خالص بسیار انرژیک برای مدتی طولانی قرار گیرند؟ چه می شود اگر مقدار کافی از این شکل اکسیژن یا ازن به صورت آرام و بی خطر، به وسیله بای‌پس شش‌ها در طول چند ماه، روزانه وارد بدن شود و در نهایت تمام مایعات بدن و هر سلولی را اشباع کند؟ آیا بیماری‌های ناشی از میکروب که نمی توانند در مجاورت اکسیژن زندگی کنند، مجبور به خروج نخواهند شد؟

تمام ۳۰ روش اکسیژن درمانی شامل اوزون، موثر هستند زیرا بدن را غرق در اتم های یگانه اکسیژن می کنند. اکسیژن یگانه و محصولات ثانویه آن، اکساینده های بسیار انرژیکی هستند. آنها مواد زائد ، آلودگی و میکروب ها را می سوزانند . آنها نمی توانند از خودشان مراقبت کنند زیرا یا خنثی هستند یا اشکال بدوی حیات.

 

سلول های نرمال بدن از خودشان در برابر اثرات اکسیداسیون اکسیژن به وسیله تولید طبیعی آنتی‌اکسیدان به محافظ خود پوشش داده و مراقبت می کنند.

۶۶% بدن از آب تشکیل شده است. اکثر شهرهای اروپایی و آمریکا، آب شهری خود را به وسیله عبور دادن اوزون، تصفیه می کنند تا تمام ویروس ها و باکتری ها و … را از بین ببرد. مقاله غیرفعال کردن جنبش ویروس و باکتری به وسیله استفاده از اوزون، نوشته کاتزنلسون و دیگران (۱۹۷۴) را مشاهده کنید.

بسیاری از آب های بسته بندی شده در ایالات متحده نیز از همین روش تصفیه به وسیله اوزون استفاده می‌کنند. از آنجایی که دو سوم بدن آب است، همین قواعد تصفیه، مستقیما برای ما نیز اعمال می شود. اوزون از طریق مایعات بدن شما برانگیخته می شود تا آنها را گندزدایی و تصفیه کند.

این روش به وسیله پزشکان حاذق برای بیش از ۱۰۰ سال برای درمان بیماران به طور موفقیت آمیز استفاده شده است. این کار ساده است. اکسیژن طبیعی دریافتی ما از هوا، غذا و آب، روشی است که طبیعت تعبیه کرده است تا ما را به وسیله اکسیداسیون طبیعی میکروب ها و سموم، سالم و تمیز نگه دارد. متاسفانه به علت آزمندی و خودمحور بودن انسان، بشر، اکوسیستم را آلوده، جنگل ها را از بین برده و به اقیانوس ها آسیب زده است.

 

 

ozonetherapy

دو منبع وجود دارد که تمام اکسیژن از آنجا می آید . بنابراین چون ما بدون اکسیژن، ناکارا هستیم، بدن ما نمی‌تواند زباله ها را بیرون بریزد (اکسید کردن). حتی لایه اوزون بالای سر ما که از ما در مقابل اشعه ماورای بنفش محافظت می کند ، زمانی متولد شد که جنگل های بارانی، اکسیژن را در نهایت تبدیل به اوزون کردند. حذف اکسیژن تولید شده توسط جنگل ها و آزمایشات اتمی که اکسیژن طبیعی را به ایزوتوپ تبدیل کرده و قابلیت تبدیل آن به اوزون را از بین می برد ، مستقیما با حفره مرموز در لایه اوزون مرتبط است.

من صدها بیمار مبتلا به ایدز و سایر بیماران را مشاهده کرده ام که در حال اوزون تراپی بودند . زمانی که آنها درمان را آغاز می کردند ، خون آنها کثیف ، بیمار و بسیار خالی از اکسیژن است که تقریبا خون آنها را به رنگ تیره درمی‌آورد . با وارد کردن اوزون به بدن برای یک مدت ، خون به رنگ قرمز آلبالویی بازمی‌گردد ، و تمیز می گردد. خودمحوری انسان در حال حاضر مانع کاوش استفاده از اوزون در سیستم پزشکی ایالات متحده ، بدون دردسرهای زیاد می شود. برای مثال در نیویورک، گفتن اینکه یک درمانی به ایدز کمک می کند ، ممنوع است. این قانون به عنوان بهانه ای برای تعطیل کردن آزمایشات کلینیکی استفاده از اوزون ، پیش از آنکه آنها بتوانند مستنداتی را تولید کنند استفاده شده است . در حال حاضر مستندات زیادی در مجلات مهم وجود دارد.

برای ارجاعات فراوان درمانی ، «اوزون در مقابل ایدز» نوشته اد مک‌کیب را مطالعه کنید.

 

 

روش های استفاده از اوزون با قدمت بیش از ۵۰ سال

 

اوزون تراپی

خارج کردن خون از بدن ، وارد کردن اوزون به آن و تزریق مجدد به بدن  خون از بازو گرفته می شود، در خارج بدن، اوزون ‌دار، گندزدایی و فیلتر می شود و مجددا به بازو تزریق می گردد(بهترین روش).

تزریق آرام گاز اوزون  بدون هوا ، فقط اکسیژن درمانی تبدیل به اوزون تراپی می شود . غلظت ۲۷ mcg/mlg. حباب‌های هوا ؟  با توجه به اینکه نیتروژن باعث انسداد رگ می شود ، بدون نیتروژن و از اکسیژن خالص استفاده می شود .

باز تزریق خون  گرفتن ۶۰۰ میلی لیتر خون و پس از اوزونه کردن آن مجدداً به بدن تزریق می گردد .

پوشش اوزونی – تمام قسمت های بدن به جز سر در کیسه مملو از اوزون برای مدت دو ساعت.

دمیدن مقعدی اوزون – به طور متوسط ۱٫۵ لیتر، گاز اوزون ۲۷ mcg/ml در روده بزرگ

دمیدن واژنی اوزون – به طور متوسط ۵ دقیقه دمیدن در آن حفره

دمیدن اوزون در گوش – به طور متوسط ۵ دقیقه دمیدن اوزون در حفره گوش

تصفیه هوا با اوزون – سطح پایین اوزون می تواند هوای اتاق را تصفیه و سرزنده کند. دوزهای پایین اوزون، شش‌ها و خون را پاکیزه می کند.

آب آشامیدنی اوزون دار – حباب های اوزون در آب که وقتی اوزون همچنان در لیوان وجود دارد باید فورا نوشیده شود. بالغ بر ۳۰۰۰ ارجاع پزشکی در ادبیات پژوهشی آلمان، نشان‌دهنده استفاده از اوزون در بدن، بیش از ۵۰ سال سابقه دارد ( البته با احتساب تاریخ ۱۹۹۲ میلادی ) . انجمن بین المللی اوزون و تولیدکنندگان ماشین های اوزون گزارش دادند ، بیش از ۷۰۰۰ پزشک در اروپا از اوزون تراپی به صورت ایمن و موثر استفاده می کنند که قدمت برخی از آنها بیش از ۴۰ سال است اما در ۱۵ سال گذشته ، FDA مانع آزمایش رسمی در انسان شده است و هر دستگاه تولیدکننده اوزون را تایید نمی کند . (قابل ذکر اینکه این گزارش در سال ۱۹۹۲ ثبت شده است . اکنون سال هاست که مورد تایید FDA قرار گرفته است )

 

 

**توصیه : لطفا فقط با متخصصان آموزش دیده صلاحیت دار که متخصص با مهارت واقعی ازن در چگونگی اکسایش هستند، کار کنید.**

 

من افرادی را دیده ام که پس از اوزون تراپی، تبدیل به HIV منفی شده اند و حتی مهمتر، تمام عفونت های ثانویه را از دست داده اند . اما آنها به یک پروتکل کامل پایبند بودند یعنی دریافت روزانه دوز درست ، و دارای پروتکل منظم باعث تاثیرات شگرف سلامتی شده است . افرادی که هرگز این روش را تجربه نکرده اند یا فقط به چشم تفریح به آن نگاه کرده اند، در نهایت تبدیل به کسانی می شوند که در مورد این روش نظر منفی می دهند . کارشناسانی که نسبت به اوزون تراپی نظرات منفی می دهند سوال بپرسید آیا حداقل از ۱۵۰ سی سی گاز درمانی خالص اوزون با غلظت ۲۷ تا ۴۲ mcg/ml استفاده کرده اند؟ نحوه استفاده چگونه بوده است یک یا دو بار در روز ، هر روز، برای چهار تا شش هفته ؟ آیا اوزون به صورت سرم انتقال یافت یا از روشی بهتر؟ در نهایت اینکه از پروتکل پزشکی استفاده نموده اند ؟ اگر آنها می گویند این روش خطرناک یا غیر موثر است ، مطمئن باشید آن را اشتباه انجام می دهند! و یا اینکه از دستگاه های غیر پزشکی و صنعتی استفاده نموده اند .  ۹۹% از افراد موفقی که با آنها مصاحبه کرده ام، اوزون را فقط در شکل درست استفاده کرده اند و هیچکدام آسیب ندیده اند. مطالعه آلمانی ها بر روی ۵٫۵ میلیون دوز نشان می دهد ، اوزون کاملا ایمن است . آنهایی که از اوزون استفاده می کنند، برای ادامه درمان بازمی‌گردند زیرا در بدن خود، مزایای آن را می بینند. جامعه پزشکی آلمان، این مطلب را منتشر کرده است که ۳۸۴۷۷۵  بیمار با حداقل  ۵۵۷۹۲۳۸ بار مصرف، مورد اوزون تراپی قرار گرفته اند و نرخ عوارض جانبی مشاهده شده، فقط  ۰٫۰۰۰۰۰۵  درصد در هر مصرف بود! هیچ روش درمانی دارای این مقدار اثرات جانبی بسیار کم نیست! و زمانی که درست انجام شود، به شدت ایمن است. گزارش همچنین بیان می کند که “اکثر اثرات جانبی به وسیله جهالت درباره اوزون تراپی به وجود آمده است (خطای اپراتور). انستیتو فارنسیک دانشگاه اینسبراک، مقاله دکتر زاکوب را منتشر کرد که این نقل قول در سازمان پزشکی تجربی آلمان ذکر شده بود.

این مقاله، بخشی از رخداد نگاری یافته شده در کتاب اوزون در مقابل ایدز اثر اد مک‌کیب است. نوشته اول او، کتاب پرفروش «اکسیژن درمانی: روشی جدید برای رویارویی با بیماری» بیش از ۲۵۰۰۰۰ نسخه به وسیله تبلیغ دهان به دهان فروش رفت. در طول ۱۲ سال گذشته، مک‌کیب در بیش از ۱۵۰۰ برنامه رادیویی، تلویزیونی و سخنرانی ظاهر شده است. کتاب ها و نوارهای صوتی/تصویری از اثبات و گواهینامه ها در «اخبار خانواده» موجود است.

 

 

عنوان مقاله : اوزون تراپی چیست؟

نوشته شده توسط اد مک‌کیب، نویسنده کتاب پرفروش «اکسیژن درمانی» و کتاب جدید «اوزون در مقابل ایدز»

ترجمه مقاله اوزون تراپی : واحد ترجمه سایت

بازنگری مقاله اوزون تراپی : وحید میرزاآقایی ( محقق و پژوهشگر ازن )

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب