جستجو

استفاده عالی برای آب آشامیدنی

تقریبا ۹۸ درصد تمام تولید کنندگان آب های بطری در جهان، از ازن( اکسیژن فعال ) برای تصفیه آب های خود  استفاده می کنند. شما هم می توانید آب مصرفی خودتان را طی چند دقیقه ازن زنی(اکسیژن فعال) کنید در حالیکه پولتان را برای خرید بطریهای آب معدنی پس انداز میکنید ولازم نیست مکانی را در رابطه با خرید بطری های آب برای انبار کردن تخصیص دهید. برای یک شیشه یا بطری آب حداکثر چند دقیقه فرآیند تصفیه طول می کشد و برای محفظه های بزرگتر، ۵ تا ۱۵ دقیقه این عمل بطول می انجامد. در حال حاضرهیچ روش قوی تری برای پالایش و تصفیه آب دردسترس نمی‌باشد. ازن (اکسیژن فعال ) در نابودی باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها روش بسیار موثرتری نسبت به فیلترها یا صافی ها می باشد. علاوه بر این ازن(اکسیژن فعال) طعم و مزه آب شما را بهبود می بخشد.

لذا چنانچه اتم اکسیژن را در آب منتشر نمائیم آلودگیهای آب از جمله مولکول های ویروس ، میکروب ، باکتری ، سموم کشاورزی ، شوینده ها ، رنگ ، بو و مزه نامطبوع و … را به طرز شگفت آوری تجزیه و عملاً از بین می برد .

شاید در موارد متعدد شنیده باشید که آب فلان منطقه سبک و گوارا است و ازآن به عنوان یک آب ایده آل یاد می کنند . بهتر است بدانید آبهای چشمه و جاری بر خلاف آب ساکن پاه به دلیل قلتان بودن آب می تواند اکسیژن هوا به نحوی جذب نموده و باعث افزایش اکسیژن در آب گردد که اصطلاحا ً به آن آب سبک می گویند . با توجه به آنکه اتم های اکسیژن طی یک فرایند مجدداً با هم پیوند نموده و مولکول اکسیژن را تشکیل می دهند باعث افزایش اکسیژن در آب می گردند . به همین منظور آب در حین پالایش ، تصفیه و ضد عفونی فوق العاده توسط انتشار گاز اکسیژن فعال در نهایت اکسیژن آب آشامیدنی افزایش یافته و خاصیت آب گوارای چشمه را برای شما به ارمغان می آورد .

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب