جستجو

پیام های کانال تلگرام ما صفحه دوم

کانال تلگرام

 

کانال تلگرام آشنایی با توانمندی های خانواده اکسیژن (ازن)

————————————————————————

کد : ۱۳۵  کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۲۹)

🔘  چرا نباید از  دستگاهی خانگی ازن برای مصارف درمانی استفاده کنیم ؟  🔘

%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84دوستان توجه داشته باشید که عموما بدن موجودات زنده از جمله انسان دارای یک ساختار و سیستم منظم  می باشد . برای همین همیشه دیده ایم  برای درمان نیز از دستورالعمل های منظم ذرمانی تجوز می شود و یا حتی خوردن و خوابیدن نامنظم هم باعث به هم ریختگی روال عادی بدن می شود  بطوریکه هیچ گاه دیده نشده است که پزشک کل داروهای مصرفی بیمار را به جای استفاده منظم در یک دوره زمانی ، در یک وعده تجویز کند . چراکه بدن دارای نظم و طول درمان می باشد . لذا باید بگوئیم استفاده از ازن برای درمان به ویژه دستگاه های خانگی می تواند به دلیل کالیبره نبودن مشکل ساز شود . البته لازم به ذکر است استفاده از آب ازونه در پاره ایی موارد می تواند بسیار مفید باشد . اما چنانچه به صورت رفتار دائم در زندگی استفاده شود پیش بینی نتایج آن میسر و تبعات آن را نمی توان پیش بینی نمود . برای همین در صورتیکه بخواهیم استفاده مکرر  داشته باشیم باید از دستگاه های کالیبره استفاده نمائیم . لازم به ذکر است با توجه به استفاده های بالینی ازن ، شرکت ها در دنیا اقدام به ساخت دستگاه کوچک و خانگی کالیبره نکرده اند و یا حداقل اینکه بنده به جز یک شرکت کانادایی که برای برخی پزشکان واحد تحقیقاتی اینگونه دستگاه های کوچک خانگی را ساخته که حدود ۷۰۰ دلار قیمت دارد نمی شناسم . از طرفی شرکت گاردینا نیز یک دستگاه کالیبره خانگی که در مقایسه با کالای مشابه بسیار راندمان بالاتر و قیمت مناسب تری نیز دارد ، تولید نموده است .  البته باید بگویم که در آینده روند ساخت دستگاه های کالیبره خانگی در دنیا بیشتر خواهد شد بطوریکه عدم تولید اینگونه دستگاه ها  بیشتر به دلیل عدم آگاهی عمومی و نبودن تقاضای بازار بوده و نه تکنولوژی ساخت آن . به هر حال برای داشتن حاشیه امنیت بیشتر از دستگاه های کالیبره خانگی برای کاربردهای بهداشتی و درمانی استفاده شود بسیار مهم است .
⭕️  یک نکته مهم دیگر اینکه دیده شده که بعضی فعالان اقتصادی دستگاه های خود را کالیبره معرفی می کنند که باید در این خصوص  بیشتر مراقب باشیم .

 

————————————————————————

کد : ۱۳۴  ادامه کد ۱۳۳ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۲۹)

🔵 دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن خانگی

عموما دستگاه های خانگی چه ساخت داخل و چه وارداتی جرقه زن های ساده ایی هستند که معمولا با توان تولید ۲۰۰ میلی گرم در ساعت تولید اتم اکسیژن تولید می شوند و اساس کاربری آنها تصفیه و ضدعفونی آب ، میوه و سبزیجات ، مرغ و گوشت ، پستانک بچه ِ لنز چشم ، لوازم و ظروف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، گل و گیاه ، بهداشت حیوانات خانگی و … می باشد . البته برخی کاربرد های بهداشتی دیگری مانند بهداشت دهان و دندان ، شست و شوی صورت جهت پاکسازی و زیبایی پوست ، پاکسازی پاها تا رفع ترک آنها و موارد دیگری که ماهیت موضعی داشته باشد می توان استفاده نمود .

🔘 نکته مهم اینکه این دستگاه ها دارای کالیبراسیون غلظت نبوده و از آنها نمی توان در خصوص کاربردهای درمانی استفاده نمود و باید در مواردی که نسبت به کاربردهای درمانی از طرف فروشندگان اینگونه کالاها مطرح نمود بسیار مواظب باشیم . البته اینکه این دستگاه ها کالیبره می باشند ، طبیعی می باشد چراکه در واقع مواردی که در بالا ذکر شد نیازی به کالیبره شدن نمی باشد . از آنجائیکه کالیبره کردن دستگاه نیازمند محاسبات ابزار دقیق می باشد ، دستگاههایی که عموما دارای کالیبراسیون غلظت هستند قیمت های بسیار بالای دارند . به طوریکه هم اکنون دستگاه های واردادتی پزشکی با قیمت های ۶۰ میلیون تا ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شوند .
اکنون برای اینکه با قدرت ظدعفونی این دستگاه ها آشنا شوید به مثال های زیر توجه کنید
⭕️ ضدعفونی کامل حدود یک کیلو سبزیجات با دستگاه های خانگی ۳۰ دقیقه به زمان نیاز دارد
⭕️ ضدعفونی و پالایش یک لیتر آب شهری به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد
⭕️ برای پاکسازی کامل نیم کیلو مرغ و گوشت به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد
⭕️ برای پاکسازی دهان و دندان باید در ۲۰۰ سی سی آب به مدت ۸ دقیقه گاز اتم اکسیژن را در آب منتشر کنیم و سپس به همراه مسواک زدن دهان شویه کنیم که بسیار عالی ضدعفونی کرده و بوی بد دهان را بسیار خوب از بین می برد و در واقع کاربرد های بسیار دیگری که می توانید با مراجعه به لینک زیر با این گونه دستگاه ها بیشتر آشنا شوید .
http://gardina.ir

————————————————————————

کد : ۱۳۳ ادامه کد ۱۳۲ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۲۸)

دوستان گرامی با توجه به مطلب کد ۱۳۲ بالا دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن در چهار دسته تقسیم و معرفی شد . که اکنون در نظر دارم در مورد دسته اول توضیحات لازمی را ارائه نمایم .

دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن تمرکزی :

در واقع این دستگاه ها دارای خازن های جرقه زن ساده ایی هستند که می توانند با انتشار انرژی باعث شکست مولکول اکسیژن شوند که به صورت متمرکز از یک شلنگ یا لوله باریک اکسیژن خالص یا هوا وارد دستگاه می شود . همان طوری که در قانون طلایی اکسیژن فعال ذکر شد مولکول ازن در داخل خازن ( در شکم انرژی) شکل می گیرد و زمانی که از خازن عبور می کند سریعاً به اتم اکسیژن و اکسیژن تبدیل می شوند و در واقع از خروجی دستگاه اکسیژن و اتم اکسیژن بدست می آید .
بطوریکه در این فرآیند به اتم اکسیژن که از آن با نام های اکسیژن فعال و اکسیژن نوزاد نیز یاد می کنند ، دسترسی پیدا می کنیم .

نکته : اینجا لازم است نکته مهمی را بیان کنم . اینکه طبق تعامل خانواده اکسیژن با یکدیگر و توضیح بالا هیچ دستگاهی ازنی نمی تواند ازن تولید نماید چراکه ازن یک مولکول ۱۰۰ درصد ناپایدار است و فقط در شکم انرژی زندگی کند و هر زمان انرژی را از آن بگیریم به اکسیژن و اتم اکسیژن تبدیل می گردد . نتیجه اینکه همه دستگاههای ازن ، ژنراتورهای ازنی هستند که مولد اتم اکسیژن می باشند

این دسته از دستگاه های ازن خود نیز به ترتیب زیر به دو دسته تقسیم می شوند :

۱ . دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن خانگی
۲ . دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن صنعتی

اکنون با اجازه شما دوستان ادامه مطلب را در پیام بعدی در گروه قرار خواهم داد و سعی می کنم در پیام بعدی در مورد دستگاه های خانگی توضیح بدهم و اینکه چه نوع دستگاه های خانگی را بسته به نیازمان تهیه و استفاده کنیم .

 

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد: ۱۳۲ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۲۶)

چگونه می توان از اتم اکسیژن استفاده نمود ؟

oxygen

شاید برای بسیاری از دوستان این سوال مطرح شود که چطور می توانیم اتم اکسیژن را بدست آوریم و از آن استفاده کنیم ؟ البته ویژگی های اتم اکسیژن آنقدر گسترده می باشد که در خصوص استفاده از آن بسته به نوع استفاده دستگاه های تولید اتم اکسیژن متفاوت می باشند که می توان به چند دسته به ترتیب زیر تقسیم نمود :

دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن تمرکزی
این نوع ژنراتور ها می توانند با توجه به میزان تولیدی که دارند از مصرف خانگی تا مصارف صنعتی مورد استفاده قرار بگیرند . شایان ذکر است این دستگاه ها نباید هیچ گاه برای مصارف پزشکی و یا تصفیه هوا استفاده شوند .

دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن پوششی
این نوع ژنراتورها تکنولوژی ساختشان متفاوت با تمرکزی و دو نوع دیگر دارد و برای تصفیه و پاکسازی و ضدعفونی هوا و محیط مورد استفاده قرار می گیرند . که در واقع با غلظت بسیار پایین و تولید اتم اکسیژن متناسب با محیط می تواند در مجاورت موجود زنده روشن و تنفس نمود بطوریکه حتی با کالیبراسیون غلظت ۴ صدم پی پی ام باعث درمان تنگی نفس و آسم هم می گردد

دستگاه های ازن مولد اتم اکسیژن تمرکزی غلظتی ( پزشکی )
این نوع دستگاه ها برای مصارف پزشکی بالینی و ازن تراپی مورد استفاده قرار می گیرد که تفاوت زیادی نسبت به دستگاه های صنعتی داشته و در واقع نسبت به پروتکل های پزشکی و مورد نیاز طراحی و تولید می شوند . و به دلیل ساخت تکنولوژی بالا و نیاز به ابزار دقیق از قیمت های بسیار بالاتری نسبت به دستگاه های صنعتی هستند . البته لازم به ذکر است برخی از مراکز درمانی به دلیل گران بودن دستگاه های ازن تراپی دیده شده از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند که حتما در صورت نیاز تحقیق و بررسی مناسب را انجام دهید و باعث خطرات استفاده غلط نشویم

دستگاه های پروزون مولد اتم اکسیژن محلولی ( دارای ثبت اختراع می باشد )
این روش فقط توسط اساتید و محققین سایت تحقیقات و اطلاعات ازن در واقع به اختراع رسیده که توانسته ایم اتم اکسیژن را از مولکول آب بدست آوریم . بطوریکه برای پاکسازی آلودگی ها و افزایش فوق العاده اکسیژن آب مورد استفاده قرار می گیرد . به طور مثال صنعت پرورش ماهی و موارد مشابه
حتما در زمان آتی توضیحات بیشتر در خصوص دستگاه ها و انتخاب صحیح آن خواهم داد .

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

 

 

کد : ۱۳۱ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۲۵)

بیست و چهار روش تجویز ازن درمانی وجود دارد: در خانه یا در کلینیک

o3

۱٫ در گوش
۲٫ دمیدن واژینال
۳٫ دمیدن مقعدی
۴٫ آب آشامیدنی
۵٫ بادکش با قیف
۶٫ کیسه گذاری خارج اندام
۷٫ دمیدن مثانه
۸٫ حمام ازنه
۹٫ تنفس از طریق روغن زیتون
۱۰٫ کابین بخار
۱۱٫ ماساژ با روغن زیتون ازنه
۱۲٫ تنقیه با آب ازنه
۱۳٫ تزریق مستقیم وریدی
۱۴٫ درمان اتوهموتراپی
۱۵٫ تزریق داخل شریانی
۱۶٫ تزریق مستقیم در تومور
۱۷٫ میان جلدی (تاول زدن)
۱۸٫ زیرجلدی
۱۹٫ داخل عضله
۲۰٫ داخل مفصلی
۲۱٫ دمیدن بطنی
۲۲٫ کیسه گذاری تحت جوی
۲۳٫ ازن فشار بالا
۲۴٫ استفاده دندانپزشکی از آب ازنه

oz0ne@

oz0ne@

 

————————————————————————

کد : ۱۲۹ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۷)

قانون طلایی اکسیژن فعال
ازن

بهتر است بگوئیم مولکول سه ظرفیتی ازن  و مولکول دو ظرفیتی اکسیژن و اتم تک ظرفیتی اکسیژن فعال همگی از خانواده اکسیژن می باشند و در تعامل با یکدیگر شگفتی های بزرگی را ایجاد می کنند که این مکانیسم عملکرد طبیعی را قانون طلایی اکسیژن فعال نام نهاده ایم. جالب است بدانید اکسیژن یک مولکول دو‌ ظرفیتی و پایدار بوده و بخودی خود ماندگار است . اما چنانچه به آن انرژی وارد نمائیم ، آن را شکسته و در زمان انتشار انرژی به مولکول سه ظرفیتی ازن می رسیم و از آنجائیکه مولکول ازن کاملا ناپایدار است و فقط در شکم انرژی زندگی می کند با قطع انرژی سریعا به اکسیژن و اتم اکسیژن تبدیل می گردد .از آنجائیکه اتم اکسیژن یا همان اکسیژن فعال چون نمی تواند به تنهایی شناسایی شود و در طبیعت دارای هویتی نیست سریعاً فعال شده و با آلاینده ها و میکروارگانیسم های اطراف خود واکنش نشان داده و پیوند می خورد. بطوریکه  قدرت شگفت انگیز و قانون طلایی  همین جا بروز می کند.

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

 

کد : ۱۲۸ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۵)

 

ozonetherapy

برخی از سوابق و تاریخچه ازن درمانی را مطالعه فرمائید . قدمت استفاده از این روش با توجه به شناخت آن در کشور خیلی جالب هست :

در سال ۱۹۰۲، “فرهنگ رویه دارویی” نوشته جی اچ کلارک در لندن استفاده موفقیت آمیز از آب اوزونه (“اکسیژنیم”) را در درمان کم خونی، سرطان، دیابت، آنفلوانزا، مسمومیت مورفین، زخم های دهانی، مسمومیت استریکنین و سیاه سرفه توصیف نمود.

جالب است بدانید استفاده از روش ازن درمانی به قبل از تاسیس سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) در سال ۱۹۰۶ بر می گردد ۰ ۱بنابراین ازن درمانی واجد شرایط قرارگیری در جایگاه پیشکسوتی از نظر مقبولیت است.

در سال ۱۹۱۱ دستورالعمل کار با جریان های فرکانس بالا” نوشته دکتر نابل ابرهارت (MD) رئیس گروه درمانهای فیزیولوژیک در دانشگاه لویولا، شیکاگو منتشر شد. در فصل ۹ این دستورالعمل، وی جزئیات استفاده از ازن در درمان سل، کم خونی، زردی، وزوز گوش، سیاه سرفه، آسم، برونشیت، تب یونجه، بی خوابی، ذات الریه، دیابت، نقرس و سیفلیس را شرح می دهد.

در سال ۱۹۱۵ دکتر آلبرت ولف از برلین نیز از ازن در درمان سرطان روده بزرگ، سرطان دهانه رحم و زخم بستر استفاده نمود.

در سال ۱۹۶۱ دایره المعارف تکنولوژی شیمیایی اعلام کرد: “طی تاریخ ۸۰ ساله استفاده از ازن در مقیاس بزرگ هیچگونه مرگ انسانی منتسب به ازن وجود نداشته است.

در سال ۱۹۷۹، دکتر جورج فریبوت بیمار ایدزی اهل هائیتی مبتلا به سارکوم کاپوزی را با ازن با موفقیت درمان کرد.

در سال ۱۹۸۰، دکتر هورست کیف نیز موفقیت ازن درمانی را در بیماران ایدزی گزارش داد.

در سال ۱۹۹۲، روسها استفاده موفقیت آمیز ازن در حمام آب نمک برای درمان سوختگیها را گزارش دادند.

در ژوئن سال ۱۹۹۴، شرکت بین المللی پلاسما فایر همایش ازن در ونکوور را با ۱۶۰ شرکت کننده حمایت مالی کرد و نتیجه مستقیم آن به رسمیت شناخته شدن ازن درمانی بعنوان روش پذیرفته شده انجمن درمانهای طبیعی بریتیش کلمبیا با بیش از ۴۰ روش درمان بیماران با ازن در حال حاضر است.

امروز پس از ۱۲۵ سال استفاده، ازن درمانی در آلمان، ایتالیا، فرانسه، روسیه، رومانی، لهستان، جمهوری چک، مجارستان، یوگسلاوی، بلغارستان، رژیم اشغالگر فلسطین، ژاپن، سنگاپور، برزیل، کوبا، مکزیک، ۴ استان کانادا و ۱۴ ایالت آمریکا (آلاسکا، واشنگتن، کالیفرنیا، کلرادو، نوادا، نیومکزیکو، تگزاس، اوکلاهما، گرجستان، نیویورک، کارولینای شمالی، اوهایو، مینه سوتا) به رسمیت شناخته شده است

برای آشنایی با کاربردهای ازن به لینک زیر مراجعه نمائید

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

 

کد : ۱۲۸ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۱)

ادامه کد ۱۲۷

ozone

در سپتامبر سال ۱۸۹۶، نابغه رشته برق نیکلا تسلا ژنراتور ازن خود را ثبت اختراع کرد و در سال ۱۹۰۰، شرکت ازن تسلا را بنا نهاد. تسلا ماشین آلات ازن و روغن زیتون ازنه شده را برای استفاده پزشکی به پزشکان فروخت.
در سال ۱۸۹۸، دکتر بندیکت لاست پزشک آلمانی مستقر در نیویورک رویه طبیعت درمانی بر اساس درمان با ازن را بنیان نهاد و آغاز کرد.

 

 

 

کد : ۱۲۷ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۸/۱)
چرا با وجود سوابق زیاد این روش در کشور ما شناخت بسیار کم است ؟

ازن ابتدا در سال ۱۸۴۰ توسط دانشمند آلمانی سی اف شونبین کشف و نامگذاری شد. اولین ژنراتور ازن توسط ورنر فون زیمنس در سال ۱۸۵۷ ایجاد شد. اولین گزارش ازن بکار رفته برای تصفیه خون در لوله آزمایشگاه توسط دکتر آلمانی سی لندر در سال ۱۸۷۰ ارائه گردید.

در اکتبر ۱۸۹۳، اولین کارخانه تصفیه آب جهان با استفاده از ازن در شهر اسبادن هلند تاسیس شد و امروز بیش از ۳۰۰۰ شهرداری در سراسر جهان شامل همه شهرهای بزرگ از ازن برای سالم سازی آب و فاضلاب شهری استفاده می کنند.

 

oz0ne@

oz0ne@

 

————————————————————————

 

کد : ۱۲۶ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۸)

 

ozone-o3

بو های نامطبوع حتی می توانند خطرناک و برای سلامتی بسیار مضر بوده و مشکلات عدیده ای بوجود آورند خاصا زمانی که به البسه ، پارچه های مبلی و فرش ها چسبیده باشند.
جالبه برخی از منابع تولید اینگونه آلودگی ها را به ترتیب زیر بیان کنم :

دخانیات، دودحاصل از مواد شیمیایی، پخت و پز، شومینه و حیوانات خانگی ، نقاط خیس در اطراف رطوبت ، اتاق های زیرشیروانی و فضاهای زیرین در زیر خانه ها ، زیر زمین ها، حمام، گیاهان خانگی، کانال های هوا، سقف و دیوار مرطوب ، فرش خیس و پنجره تماما منابع آلودگی می باشند.

کپک ، کپک های غلیظ تری تولید می کند که بوی سنگین و کهنه آن می تواند هم انزجار بوجود آورد ( در محیط ) و هم سلامت افراد مبتلا به آلرژی یا آسم را تحت الشعاع قرار دهد.

تجمیع بخارات آب و تهویه ضعیف از بزرگترین عوامل بوجود آمدن کپک درحمام ها و اطراف اجاق های خشک کننده البسه می باشند خاصا در شرایطی که این بخارات به محیط بیرونی تهویه نشوند .

عموما مردم برای مبارزه با این مشکل با پوشش دادن آن با یک بوی مطبوع و یا سیستم فیلترینگ به عنوان رایج ترین روش برای از بین بردن این مشکل نمی تواند بوی عجین شده به البسه، پارچه های مبلمان و فرش و غیره را حذف نمایند .

اما چنانچه بتوانیم از فناوری ازن به طور صحیح استفاده نمائیم . نتایج بی نظیری را فرآهم می آورد .

بطوریکه مطالعات انجام شده در آکادمی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در روسیه، دکتر گابرنسکی و دکتر دمیتریو چنانچه باقی مانده اتم اکسیژن پس از پالایش و ضدعفونی به میزان بین ۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵ ppm در محیط باشد ( دقیقاً به میزان باقی مانده اتم اکسیژن پس از رعد و برق ) علاوه بر ضدعفونی و پالایش فوق العاده محیط باعث افزایش مقاومت موجودات زنده در برابر سرما ، عفونت ، مواد سمی، کاهش فوق العاده از محرومیت اکسیژن در بدن ،. افزایش کلی در ایمنی “پتانسیل بیولوژیکی و ظرفیت حیاتی ریه میگردد .

 

 

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

کد : ۱۲۵ کانال تلگرام  (تاریخ : ۹۵/۷/۲۷)

 

اوزون

همیشه از فساد غذایی مردم ناله می کنند و در صدد رفع آن می باشند . بهتر است عاملین آن را بهتر بشناسیم. پاتوژن های غذایی مانند باکتری ای کولی ، سالمونلا ، لیستریا کلستریدیوم باعث کوتاه شدن عمر و خرابی مواد غذایی می شوند .

جالب است بدانید USDA تخمین زده است هزینه های بیماری های منتقل شده از طریق مواد غذای آلوده از ۵٫۵ میلیارد دلار به ۲۲ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است . البته این مبالغ جدا از میلیارد ها دلار خسارتی است که از بابت دور ریختن محصولات فاسد اتفاق می افتد . برای همین ضدعفونی و کنترل میکروبیولوژیکی از اقدامات بسیار با اهمیتی می باشد که باید همیشه به آن توجه ویژه ایی داشت .

 

قابل توجه: اینکه ازن توانایی بسیار بالایی در اکسید کردن اینگونه عوامل خطرناک در پاکسازی و افزایش ماندگاری مواد غذایی را ایفا می کند .
هشدار بزرگ دیگر اینکه سموم و ترکیبات تری هالومتان ها (THMs ) ترکیبات سرطان زا کلیه ، مثانه و روده بزرگ که مسیر خود را از بیماری های عفونی طی می کنند در محصولات گوشتی خود را نشان می دهند . و کنترل آن بسیار حائز اعمیت می باشد .

ازن بعنوان یک درمان ضد میکروبی توسط FDA در سال ۲۰۰۱ مورد تایید قرار گرفته و شواهد بسیاری بر عملکرد موثر آن ارائه شده است . مطالعات انجام شده توسط ” کیم ” و همکاران (۱۹۹۹) نشان داد که علاوه بر کنترل و رفع فوق العاده سموم و ترکیبات تری هالومتان ها ، شستشوی کاهو با ازن تنها با مقدار ۱٫۳ پی پی ام در ۵ دقیقه، بیش از ۹۹٫۹ درصد باکتری های ” سایکروتروفیک ” (psychrotrophic ) و ” مسوفیلیک ” (mesophillic: میکرو ارگانیزم های که در دمای ۲۰تا ۴۵ رشد می نمایند ) را کاهش به خوبی می دهد. و از همه مهمتر اینکه ، چنانچه در جوامعی در زمان تولید درست پروسه پاکسازی را انجام نگردد ، هر فرد می تواند به راحتی از روش اکسیژن فعال این نگرانی را رفع و پاکسازی را به راحتی در منزل خود انجام دهد .

oz0ne@

oz0ne@

————————————————————————

 

صفحات    ۱     ۲  ۳

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب