جستجو

ازون از پیشگیری تا درمان

خلاصه آنچه در این مقاله خواهید خواند :

عوارض فقدان اکسیژن در خون
نقش اوزون در رفع فقدان اکسیژن
معیار آب مرده و آب با انرژی و فعال
جگونه می توان سموم را از بدن دفع نمود
اهمیت و کاربردهای کرم اوزونه

سیزده تاثیر عمده ازن

ازون از پیشگیری تا درمان

سلولهای بدن انسان با سوزاندن قند در اکسیژن انرژی تولید می کنند . محصولات زائد، دی اکسید کربن و آب هستند. اگر اکسیژن در سطح سلولی ناکافی باشد، سوختن ناقص خواهد بود و مونوکسید کربن و اسید لاکتیک تشکیل خواهد شد. بدن نمی تواند براحتی خود را از مونوکسید خلاص کند؛ این مانع گرفتن اکسیژن تازه توسط هموگلوبین از ریه ها می شود و دمای بدن کاهش می یابد. اسید لاکتیک در این سیستم میتواند تولید شود که به مسدود شدن مسیر سیگنال های عصبی، نهایتا تشکیل کریستال و فساد با آلودگی آب بدن منجر می شود.

15آنچه نیاز است ورود بیشتر اکسیژن و اکسیداسیون این سموم است. اگر اکسیژن در دسترس نباشد، این مواد تولید می شوند. خون بار سنگین آلودگی رسوبی را حمل خواهد کرد و لنف آلوده و آلوده تر خواهد شد. در نهایت سموم در چربی رسوب می کند و وزن افزایش خواهد یافت. با دخالت سموم در مکانیسم طبیعی آنزیم خنثی کننده برای پاکسازی آلودگی، رادیکالهای آزاد ازدیاد خواهد یافت و منجر به بیماری می شود.

صدها نوع بیماری مختلف در طب معالجه با اضداد نام برده می شود بجز علائم این وضعیت سم زایی که علت 14زمینه ای آن هیپوکسی یا کمبود اکسیژن در سطح سلولی است. این علت بیماری مفسد است.

در اینجاست که ازون می درخشد یعنی حذف سموم از بدن. ازون چنین ابزار درمانگر قدرتمند است زیرا به عامل اصلی فرایند اکسیداسیون و اکسیژن دهی می پردازد. ازن دریافتی منظم در خانه به مرور و بطور ایمن همه مایعات و بافت های بدن را پاکسازی کرده و محیطی غنی از اکسیژن برای همه سلولهای بدن فراهم می کند که سطح بالای مصونیت در برابر بیشتر بیماریهای شایع را بدون نیاز به واکسیناسیون و بار سموم آنها تامین می نماید.

آب ازونه

برای پیشگیری، سود بیشتر با نوشیدن منظم آب ازونه میتواند بدست آید. آب ماده ای شگفت انگیز است و همه ما آن را امری بدیهی می دانیم. از نظر شیمیایی آب پیوند یک اتم اکسیژن با دو اتم هیدروژن در نظر گرفته می شود. زاویه پیوند بین دو اتم هیدروژن را بسته به مقدار انرژی در مولکول متغیر می دانند. تحقیق با مواد رادیواکتیو نشان داده است که اتم  آب با زاویه پیوند ۱۰۱ درجه آب “مرده” و بی اثر در انرژی حیات بخش است.

هنگامی که آب تقطیر می شود، زاویه ی پیوند پس از تبخیر به ۱۲۰ درجه افزایش می یابد ، اما پس از تراکم به ۱۰۱ درجه کاهش می یابد و بنابراین آب “مرده” است. زاویه ی پیوند ۱۰۳ درجه مربوط به آب متوسط است. زاویه ی پیوند ۱۰۶ درجه، آب فعال و با انرژی تولید می کند و با قرار دادن یک آهنربا که قطب شمال آن بسمت داخل باشد در برابر ظرف آب قابل دستیابی است. بالاترین انرژی قابل حصول در آب مایع، زاویه پیوند ۱۰۹٫۵ درجه است و این تنها با ازونه کردن آب در ۴ درجه سانتیگراد بدست می آید. ازون برای مدت طولانی در آب باقی نمی ماند حتی در ۴ درجه، پس بهتر است به جای تولید مقدار زیاد و سعی در ذخیره سازی، آب را تازه ازونه کنید و بلافاصله با معده خالی بنوشید. آب ازونه را میتوان با فریز کردن در ظروف پلاستیکی به مدت طولانی تر ذخیره نمود.

ازونه کردن غدد لنفاوی

زنان این مزیت آناتومیک را دارند که دمیدن واژینال در آنان نیاز به آمادگی ندارد و میتواند برای مدت زمان بسیار طولانی داده شود . گاز معمولا راه خود را به رحم و سپس از لوله های فالوپ به حفره شکمی پیدا می کند . مشکلات کبد و بیماریهای التهابی لگن (PID) را میتوان در این روش هدف قرار داد. این همچنین راه خوبی برای رسیدن ازون به سیستم لنفاوی است.

در مردان، پاکسازی سیستم لنفاوی آسان نیست و مستلزم استفاده از تن پوش یا کابین بخار است. تن پوش به لحاظ زیباشناختی تجربه ای کم طرفدار است. کابین سونای بخار ازون با این حال تجربه ای لذت بخش است. بخاطر گرمای مرطوب، منافذ بدن باز و مویرگها گشاد می شود. ازون وارد بدن می شود و سموم را در چربی، غدد لنفاوی و خون اکسید می کند. پوست بزرگترین عضو حذف سموم است. فرد از طریق عرق سموم اکسید شده را دفع می کند و از تجمع سموم در کبد و روده بزرگ که میتواند نشانه های شوک بار سمی بیش از حد را بوجود آورد جلوگیری کند . در عوض، فرد با احساسی بسیار آرام و دلپذیر از کابین بخار خارج و آماده رفتن به رختخواب می شود. این راه ایده آل مقابله با استرس روز است، ضمن اینکه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

10

تنفس اوزون

ازونی که از طریق روغن زیتون بسیار خالص با حباب خارج می شود برای تنفس ایمن است. این درمانی عالی برای آسم و برونشیت و ذات الریه است به ویژه زمانی که با درمان مغناطیسی ترکیب شود. تنفس ازون در شمال امریکا بیش از ۱۰۰ سال انجام می شود.

هنگامی که ازون از طریق روغن زیتون دائما برای هفته ها حباب بزند، روغن شروع به تغییر می نماید. ابتدا رنگ خود را از دست می دهد، سپس کف می کند و در نهایت به ژل سفتی تبدیل می شود. اگر این ژل در ۴۰ درجه فارنهایت در یخچال نگهداری شود، کارایی خود را برای بیش از ده سال حفظ می کند. استفاده این ژل روی پوست کاربردهای زیادی دارد: در بریدگی، خراش و سوختگی؛ گزش حشرات، بثورات پوشک، اگزما، زرد زخم، تبخال، و غیره. ژل ازنه ۹۵٪ مانند گاز ازون فعال است.

ژل ازونه به مجرد رسیدن به درجه حرارت پوست مایع می شود. این ژل روان کننده بسیار خوبی برای مقاربت است و بخاطر عمل ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچ آن برای پیشگیری از بیماریها بیش از کاندوم بسیار تبلیغ شده حفاظت را تامین می نماید.

این محصول عالی برای حیوانات خانگی نیز می باشد. اگر این ژل پشت پنجه گربه کشیده شود، گربه آن را می لیسد و از این طریق خواهد خورد.

شرکت بین المللی پلاسما فایر از سال ۱۹۹۳ روغن زیتون ازنه را با عنوان هدیه طبیعت تولید و عرضه می کند.

هدیه طبیعت

در سال ۱۹۵۴، ویلیام تورسکا از میست اورگان روغن زیتون تست شده در دانشگاه A & M تگزاس را ازونه کرد. آنها دریافتند که این فرایند زنجیره طولانی از مولکول C10H18O3 ازنه بوجود می آورد.

هنگامی که ازون از طریق روغن زیتون بسیار خالص دائما برای حدود سه هفته حباب بزند، روغن زیتون بصورت ژل خمیری یا ضمادی در می آید. این ژل را هدیه طبیعت می گوییم و دارای کاربردهای درمانی بسیار است. زمانی که این ژل برای ماساژ استفاده شود، عامل ازنه وارد بافت می شود و اسید لاکتیک و سموم را اکسید می کند و این درمانی موثر برای بسیاری از بیماری های پوستی ثابت شده است.

“روغن زیتون ازونه درمان کمکی موثر برای التهاب پوستی مانند درماتیت و سبوره است. روغن زیتون ازونه در عفونتهای باکتریایی پوست شامل کفگیرک، سلولیت، اکتیما (ecthyma)، باد سرخ، اریتسما (erythasma)، فولیکولیت، کورک، گرانولوم آنولار، زرد زخم، پارونیشیای، پسوریازیس، عفونت قارچی، مخمر پوست، استافیلوکوک، عفونت غدد عرق و تنیا ورسیکالر مفید است. این محصول برای درمان زخم بستر و زخمهای پس از عمل جراحی بمنظور جلوگیری از عفونتهای ثانویه نیز مفید است.

دکتر اچ ایی سارتوری

“روغن زیتون ازونه نگهداری شده در یخچال در آزمایشات بعمل آمده توسط محققین آلمانی اثر خود را برای بیش از ده سال حفظ کرد. بویژه اثر آن در درمان تمام عفونتهای پوستی و درماتومیستها نشان داده شد. این اثر پس از درمان ازون گازی با کیسه گذاری اندام بسیار عالی است و اثر بخشی خود را برای ساعتهای زیادی پس از استفاده حفظ کرد. “

دکتر جی هانسلر

هدیه طبیعت را میتوان برای استفاده موضعی روی پوست خشک، اگزما، پسوریازیس، سبوره، پای ورزشکاران، آفتاب سوختگی، گزش حشرات، زخم های پوستی، سوختگی، بریدگی و خراش، و بثورات پوشک بکار برد. این محصول برای پاک کردن آرایش (دور از چشم نگهدارید) و بعنوان مرطوب کننده پوست بسیار عالی است.

همچنین برای درمان مشکلات مختلف در حیوانات بسیار مفید است. این محصول میتواند بطور مستقیم روی بریدگی ها و  شکافهای پوست استفاده شود و جذب آنها شود. میتوان آن را پشت پنجه گربه کشید که آن را خواهد لیسید.

هدیه طبیعت را باید در یخچال در دمای ۴۰ درجه فارنهایت با ماندگاری بلند مدت نگهداری نمود. روغن زیتونی که برای مدت کوتاه ازن در آن حباب زده است، بوی ازن می دهد اما اگر به ضماد سفت تبدیل نشود با وارونه کردن شیشه جاری خواهد شد و قدرت اکسیداتیو کمی دارد.

13

تالیف : دکتر سائول پرسمن

بازنگری : وحید میرزاآقایی ( محقق و پژوهشگر ازن )

ترجمه مقاله ازون از پیشگیری تا درمان : واحد ترجمه متون

عنوان مقاله : ازون از پیشگیری تا درمان 

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

12

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب