جستجو

اوزون تراپی مو و مایکرومیست

اوزون تراپی مو

دستگاه اوزون تراپی مو ( Ultrasonic Micromist O3 Hair Steamer ) یکی از تجهیزاتی است که در بخش بهداشت ، سلامت ، درمان و زیبایی موی سر با بهره گیری از خاصیت اکسیداسیون اتم اکسیژن یا همان اوزون تراپی مو استفاده میشود .

عملکرد  micro mist در این دستگاه با o3 treatment کاملا مجزا بوده و گاهی با نظر کارشناس و مشاور و پزشک بیماریهای پوست سر و مو با تلفیق این دو عملکرد اقداماتی جهت بهبود ،سلامت و بازسازی موهای آسیب دیده صورت می گیرد. که می توان به دو ترتیب زیر بیان نمود.

51

 

تقویت مو با مایکرومیست (Micromist Treatmen)

که در این بخش زیبایی و خدمات آرایشی و تقویت و آبرسانی مو کاربرد دارد .

 

اوزون تراپی مو (O3 Treatment)

مربوط به بخش پزشکی ، سلامت ، درمان موهای آسیب دیده و درمان ریزش  میباشد

 

نحوه عملکرد دستگاه در روش تلفیقی :

موها به کمک یک کاور در محوطه کابینی دستگاه قرار میگیرد ،بخار آبی به دمای ۴۰ درجه که قابل تنظیم است در درون کابین جریان پیدا میکند.حین این فرآیند که ۴ الی ۵ دقیقه زمان میبرد، فولیکولهای مو تحریک شده و از سطح مو بلند شده  و راه برای ورود هر گونه ماده ایی به عمق ساقه وریشه  مو باز میشود . بعد از این مرحله با کمک امواج مافوق صوت، ملکولهای آب تجزیه شده وشروع به  ترکیب ملکولهای اکسیژن میکند و با قطع انرژی مجددا ملکولهای o3 ناپایدار تجزیه شده و به o2 و o1 تبدیل میشوند .

اتم اکسیژن که خاصیت اکسیداسیون قوی دارد از میان فولکیولهای مو وارد عمق ساقه و ریشه مو میشوند و در مسیر خود حدودا با ۸۰ الی ۸۵ درصد از عناصر مو ترکیب میشوند .

این عمل باعث ازبین رفتن بسیاری از میکروبها ،باکتریها ،قارچها و..، موجود در مو میشود و عمل استریلیزه بصورت کامل صورت میگیرد .

در مرحله نهایی محوطه کابین با گزینه cooling شروع به ایجاد سرما و خنک کردن ناگهانی میکند که باعث تحریک مجدد فولیکولها و بسته بسته شدن آنها میشود ،لذا اتم اکسیژن در بافت مو محفوظ مانده و به کار خود ادامه میدهد.چنانچه موها در معرض گرمای مجدد قرار نگیرند این روند مدتی طول کشیده و اکسیداسیون متوقف نخواهد شد .

در مورد کسانیکه ریزش مو دارند .چنانچه عوامل محیطی غیر از توارث که موجب ریزش مو شده، درمان و قطع شوند با بهره گیری از عملکرد این دستگاه با وجود اوزون تراپی مو کمک شایانی به قطع ریزش و تسریع در رشد مجددموهای از دست رفته دیده خواهد شد .

 

برخی از کاربردهای اوزون تراپی مو

  • تقویت و آبرسانی و پاک کننده و ضد عفونی کننده ریشه و نرم کننده ساقه
  • استحکام بخش ساقه و ریشه ،کنترل وقطع ریزش و کمک به رشد مجدد
  • ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده و خوش رنگی ،زیبایی ،شفافیت و جلا مو.درمان بیماریهای مربوط به ساقه و ریشه
  • درمان مو خوره ،شوره سر ،آماس و تاسی
  • افزایش ضخامت هر تار مو.کنترل میزان اسیدیته و Phبالانس چربی پوست و کف سر و ایجاد ریلکسی و آرامش فراوان

 

اوزون-تراپی-مو-و-میکرومیست

 

مراکز اوزون تراپی مو

یکی از مراکز اوزون تراپی مو مرکز خدمات زیبایی خانم غزاله بدیعی است که برای اولین بار با تهیه این دستگاه و ارائه خدمات مربوطه توانسته گامی در جهت درمان بیماریها و بازگشت سلامت و زیبایی موها همگام با درمانهای موازی و طبیعی بردارد .

ما همه تلاش خود را کرده ایم تا با ایجاد مجموعه ایی  از بهترین متخصصین و کارشناسان  بتوانیم در خدمت رفاه دوستان عزیز باشیم و بدیهی است جهت هرچه بیشتر شناخته شدن این روش درمانی و گسترش آن ،  به یاری و حمایت شما عزیزان نیازمندیم .

 

مایکرومیست مایکرومیست 1 اوزون تراپی مو مایکرومیست 2

 

 

 

 

 

 

 

 

مرکز خدمات زیبایی خانم غزاله بدیعی  (مخصوص بانوان)

آدرس : تهران  جردن – ارمغان غربی – مرکز زیبایی غزاله بدیعی

تلفن :  ۰۲۱۲۲۶۵۷۱۸۵   –   ۲۲۶۵۷۳۸۵

تلفن مشاوره با کارشناس : ۰۹۱۰۱۵۴۹۵۹۰ (خانم نسترن خدایی)

 

همچنین برای مشاهده دیگر مراکز مجهز به دستگاه اوزون تراپی و ازن سونای بخار اینجا کلیک کنید

 

سایت تحقیقات و اطلاعات ازن

مطالب ما را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

ویدیو های منتخب